• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Originele Formanta Polivoks, compleet!

Prijs
1150 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Takegawa

Ouwe rot
Lid sinds
14 februari 2015
Berichten
994
Wegens kleinere ruimte voor mijn studio (we verwachten een meisje) gaan m'n 'grote' synths de deur uit.

Hierbij derhalve aangeboden, mijn prachtige originele Formanta Polivoks. Zeer brute analoge vintage synthesizer met eigen geluid en bijzondere routingsmogelijkheden. En natuurlijk: het mega brute ladderfilter dat z'n gelijke niet kent! En de looks: wat mij betreft een van de mooiste analoge synths!
Ik heb hem gekocht via Reverb, was toen helemaal geserviced. Een jaar geleden nog eens extra gekalibreerd.

Dit is by far de netste Polivoks die ik ben tegengekomen (heb er zelf 4 in m'n bezit gehad en er veel voorbij zien komen bij anderen). Gewoon een hele strakke synth!
Tevens is hij compleet met deksel en pedaal, zit alle beplatingen op de juiste plek en is alle belettering strak! Zoek je een Polivoks in een zo net mogelijks staat, dan ga je van deze geen spijt krijgen. Ja ze komen wel eens voorbij voor een paar honderd minder, maar dan heb je zeker niet zo'n mooie als deze!

Niet verprutst, dus gewoon origineel zonder Midi etc. Wil je zelf midi inbouwen dan zijn er mooie kits te verkrijgen via Ebay voor een klein prijsje. Ik heb hem echter origineel willen houden en geen gaten willen boren in deze prachtige synth!

Voor de compleetheid en de knies-oren:
Slechts 1 potmeter moet nog eens extra nagekeken worden om hem perfect te krijgen (ik dacht de audio in) + een toets is vanbinnen een lipje afgebroken waardoor hij iets omhoog getrokken kan worden voorbij het stop-punt van de veer. Bij gewoon bespelen is er niks aan de hand overigens, en je ziet het uiteraard ook niet, eigenlijk totaal geen probleem dus, maar zoals gezegd; voor de volledigheid!)

Koffie staat klaar en mag uitgebreid getest hier uiteraard... verzending ook geen probleem, reken op 30 euro super goed verpakt gezien het gewicht, risico voor de koper.

Ps, di waanzinnig mooie Jupiter 8 die ernaast staat is al verkocht, hoef je dus niet naar te vragen, X!
 

Attachments

  • IMG_3189.jpg
    IMG_3189.jpg
    182,3 KB · Bekeken: 273
  • IMG_3190.JPG
    IMG_3190.JPG
    165,8 KB · Bekeken: 255
Laatst gewijzigd:
Back
Top