[Korg] MS2000 OS update

Grappig, ik ben hem toevallig gisteren om 17 uur tegengekomen.

Ik heb hem alleen eerst thuis uitgeprobeerd.

Je bent me net voor met posten *D
 
en werkt het ook?

Olaf
 
Ik heb de bugs nog niet getest, het updaten verliep wel soepel.

In ieder geval die spelfout in "writ(t)ing..." is eruit :)
 
inferno acid

inferno acid

hoe upload je dat naar de MS2000?


===============================
p.s. welke sig is beter
deze

sig2.jpg


of deze
 
ms2000: zal wel in de OS update ZIP staan in een readme file ofzo

sig: geen van beide, het zijn godsamme JPG's van 30K...

Olaf
 
Er zit een programmaatje bij de update en een readme.

Hierin staat beschreven welke knoppen je moet indrukken bij het aanzetten op de MS2000 om de update te laden.

Ik moest hem wel direct aansluiten op de PC, via de AMT8 lukte het niet.
 
hoe bevalt de AMT8? en dan vooral als patchbay...
gebruik je em via USB of serieel??

Olaf
 
Een beetje off-topic, maar:

De AMT is een waanzinnig apparaat, Johhny en Craz kunnen dat beamen.
Hij is echt superstrak en erg handig in gebruik.
Ik gebruik hem zelf serieel, aangezien ik wat driver problemen had via USB (hij werd drie keer geinstalleerd).
Onder Logic wordt hij direct aangestuurd, zodat je eventuele midi timingsproblemen totaal elimineert.
De producten van Emagic vind ik echt geweldig (sorry, beetje bevooroordeeld).
 
klinkt goed....ik ben nog steeds op zoek naar een goeie 8x8 midi patchbay die ook als midi interface kan fungeren..het gaat me vnl om het patchbay gedeelte....

wat ik jammer vindt van de AMT8 en de midisport8x8 is dat je ze alleen via software kan programmeren....die edirol um-880 kan je via knoppen op de frontpanel programmeren zonder software, maar niemand heeft dat ding nog lijkt het en ik wil zeker eerst de manual een keer doorspitten..

Olaf
 
misschien ben ik een ouwe internet *** aan het worden, maar wat voegt zo'n mega-plaat in godsnaam toe aan wat je schrijft?

Olaf
 
vet

vet

tis gewoon vet zo`n sig ;-)



btw : ik heb een paar sounds van de korg site gehaald voor mijn ms2000 en hoe import ik die? en worden dan de standaard sounds ook gewist??
 
stel je ff voor: een thread met 15 postings die elk zo'n 30 k signature hebben, dan moet ik 450K laden aan plaatjes die nix aan de discussie toevoegen,. da's bijna een halve MB, en niet iedereen heeft ADSL thuis.... ik ben er gewoon niet zo voor omdat ik het nut er ook niet van inzie en het ook behoorlijk wat bandbreedte/data vreet...maar je moet het natuurlijk zelf weten ;)

over dat importeren, zou het niet weten, heb zelf geen MS2000, maar er zal vast iets over in de manual staan..

Olaf
 
Hallo jongens, wel graag een beetje on-topic blijven.

Ik ben het zelf begonnen en heb er nu al spijt van.

En zo'n plaatje is leuk voor je site, maar een beetje overbodig voor een forum.
Dat kan vast wel kleiner.
 
k

k

ik zal hem wel ff er af halen :-)

btw die update is goed gelukt er zijn echt wat major bug fixes hier :-) ( nog nooit geupdate) maar nu wil ik ff wat nieuwe sounds importen :-( hoeeeeee moeeeeeeeet daaaaaat?:confused: :stupid 8o :{
 
Back
Top