Zoom H2 **FieldRecorder**

RSB

Whoehahaha
Lid sinds
23 november 2005
Berichten
10.490
Locatie
G'chem
Zie hier de Zoom H2 (195euro bij Thomann.de)

H2_solo-web.jpg


Is dit wat?
Heeft iemand gebruikers-ervaring met dat ding?
Hoelang gaat die mee op zijn accu/bat. bijv. ?

Ik wilde eerst namelijk een oude DAT-recorder kopen met een AudioTechica microfoon erbij.
Maar dit is natuurlijk niet duur. 195euro incl.512mb kaartje. Klinkt goed. Of klinkt die niet goed ;)

:doei:


ik had wel even de zoekfunctie gebruikt maar kon de ZoomH2 niet vinden. H2 terkt de zoekmachine ook niet omdat het maar 2 letters zijn. Ook H-2 deed die niet. Mocht er nou echt nog niks over geschreven zijn vnd ik wel dat de moderator hem anders even bij NIEUWS kan gooien ;)
 
Ik ken iemand die een soort gelijk model heeft van Edirol. Die is overigens bijna 2x zo duur. Maar goed geluid.
 
Ik ken de H2 helemaal niet, maar heb wel erg goede verhalen gehoord over de H4 (zeer goede review in volgens mij FM ofzo?) . Die heeft itt H2 ook XLR's, fantoom en kan 4-sporen opnamen aan.
Heb zelf een Boss Micro BR met losse mic, maar gebruik die meer voor backups dan voor fieldopnames. Voordeel van de MicroBR is vooral dat er ook effecten enzo opzitten.

Overigens zit de M-audio microtrack ook in die prijsrange en staat ook goed bekend.
 
Laat even weten wat je er van vind tegen die tijd.. Ik ben namelijk erg benieuwd naar dit apparaatje..!
 
Zou je kunnen vertellen wat je ermee wil gaan doen? ben erg nieuwsgierig naar hoe je dit voor je muziek gaat gebruiken. Lekker op alles rammen wat los en vast zit en dan samplen?
 
Ik zou hem zelf echt puur voor omgevingsgeluidenrecorder gebruiken.
Denk aan:
Menigte, verkeer, vogels, onweer, zee, etc etc

Ik zou dat graag willen gaan gebruiken in mijn livesetjes. Als intro of gewoon onder een track.
Ik laad de samples dan in mijn Ipod en laat ze mee lopen met de rest via een kanaal op mijn mengert. Dan kan ik er nog een FX-chain achter gooien ook ;)

:eureka:
 
Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Ik zou hem zelf echt puur voor omgevingsgeluidenrecorder gebruiken.
Denk aan:
Menigte, verkeer, vogels, onweer, zee, etc etc
same here.. :)
 
and here

(kennis van me heeft er 1 aangeschaft , ben benieuwd hoe hij het doet )
 
Back
Top