Probleem aansluiten effectenapparaat(kaoss pad3) op geluidskaart/preamp(focusrite le)

Jupe

Ingeburgerd
Lid sinds
18 juni 2005
Berichten
47
Locatie
Eindhoven
Probleem aansluiten effectenapparaat(kaoss pad3) op geluidskaart/preamp(focusrite le)

Ik zit al een aantal maanden met een probleem waar ik niet uitkom, ik hoop dat iemand hier me kan helpen. Ik heb een kaoss pad 3 en een focusrite saffire le geluidskaart met ingebouwde voorversterker. Nu wil ik de kaoss pad al jammende kunnen gebruiken, dus gewoon over de boxen het vervormde geluid van mijn gitaar of mic terughoren, en ik wil dat vervormde geluid ook kunnen opnemen in cubase. Nu krijg ik het niet voor elkaar om alleen het vervormde geluid de computer binnen te krijgen, zonder het originele geluid erbij. De aansluiting zit dus zo; microfoon naar de geluidskaart, geluidskaart naar de kaoss pad, de kaoss pad weer naar de geluidskaart en zo naar de versterker. Op deze manier krijg ik dus ook het originele geluid mee. Kun je de geluidskaart zo gebruiken dat hij even alleen functioneert als pre-amp voor de mic en het geluid doorgeeft aan de kaoss pad zonder het de computer in te laten gaan, of er is er nóg aan andere optie? Alvast ontzettend bedankt, want ik kan niet wachten om deze opstelling goed werkend te gebruiken!
 
Back
Top