[minimal] Yves'o -

ivosp

Stamgast
Lid sinds
6 Maart 2007
Berichten
298
Laatst gewijzigd:
Iemand die em geluisterd heeft? :dj:
 
Vind hem al aardig vol voor een minimal nummer (heb gisteren nog heel de dag minimal gehoord op lief festival :) )
Ennuh, crunchy en rauw? Volgens mij is dit meer een smaakverhaal. Ik vind het iig niet zo bij dit genre passen.


Als iemand wat kritiek/opmerkingen heeft op de compositie/opbouw, afmixen, gebruikte geluiden etc etc dan hoor ik het graag!
 
Origineel geplaatst door ivosp
Vind hem al aardig vol voor een minimal nummer (heb gisteren nog heel de dag minimal gehoord op lief festival :) )
Ennuh, crunchy en rauw? Volgens mij is dit meer een smaakverhaal. Ik vind het iig niet zo bij dit genre passen.


Als iemand wat kritiek/opmerkingen heeft op de compositie/opbouw, afmixen, gebruikte geluiden etc etc dan hoor ik het graag!

Minimal op lief? kd8 dat dat allemaal Erick-E zooi was..

Je track is oke, maar ik vind het ook te gelikt.. naar mijn mening meer progressive achtige techno house
Het doet me een beetje denken aan Pascal FEOS - Brooklyn style maar dan iets trager

Echte minimal is trouwens wel degelijk crunchy en rauw
 
Ze draaiden op het strandstage minimal en een beetje techno op het eind. Op de main idd erick e zooi. Overigens ga ik al 10 jaar alle feestjes af en ben ik net 2 weken naar barcalona geweest, waar minimal hoogtij viert.

Maar los van het hokjesproppen kan ik blijkbaar geen fatsoenlijke feedback krijgen. Jammer.
 
Back
Top