Gezocht: zangeres

NorthernLightX

Prutser
Lid sinds
18 april 2002
Berichten
1.791
Locatie
Velserbroek
De titel zegt het al: ik wil graag een keer samenwerken met een (goede) zangeres.

Ik heb een tekst, een akkoordenschema en een basis melodie op piano. De tekst is in het Engels, een onberispelijke Engelse uitspraak is een dikke pré. De tekst, akkoorden en melodie mogen naar hartelust getweakt worden als dat gewenst is. Het is de bedoeling om een trance plaat te maken, maar een optie is om naast de trance plaat ook een ballad versie te produceren.

Ik heb op Fiverr gekeken maar die prijzen lopen nogal snel op. 30 seconden zang kun je vinden voor €20 tot €50, maar als het naar een complete track gaat (3 coupletten en 2x refrein) dan ga je al snel naar de honderden euro's. Dat is misschien leuk voor een 2e of 3e keer, maar voor een eerste keer vind ik dat nu even te straf. Een eventuele vergoeding zal dus vooral symbolisch zijn. Wel mag ze met naam als "featuring artist" op de de track en delen in eventuele royalties (verwacht daar niet te veel van, van muziek uitgeven wordt je niet rijk meer).

Als de zangeres zelf opname apparatuur heeft dan is het een optie om MIDI en/of audio te sturen zodat ze zelf een vocal kan opnemen en aan mij kan terugsturen. Ik kan ook in mijn studio (regio Haarlem) opnemen.

Ervaring is niet vereist maar om de verwachtingen goed op elkaar af te stemmen is een korte demo wel gewenst. Ken je iemand? Breng ons vooral met elkaar in contact! :okdan:

P.S. Voor deze tekst vind ik een vrouwenstem beter passen dan een man, maar ik sta zeker open voor een toekomstig project met een mannelijke zanger. Dus ook op dat vlak mag je me spammen!
 
Ik ken een heel aardige (als persoon) zangeres die ik ooit eens heb gevraagd om voor mij iets in te zingen toen ik met haar een aantal keer in een band had opgetreden (completely blown away..) tis er alleen nooit van gekomen maar ze stond er wel voor open toen.. weet niet of ze kan opnemen... maar ik vind haar fantastisch.. ze woont in de buurt van Alkmaar..

dit is een wat oudere opname..

 
Die zingt wel spatje zuiver zeg. Misschien een beetje zwaar (aangezet) qua stem voor wat ik voor ogen heb, maar kunnen het altijd een keer bespreken. Alkmaar is ook vlakbij dus de afstand zal sowieso geen issue zijn.
 
Ik haar via FB een berichtje gestuurd, ze woont momenteel helaas in Spanje maar het leek haar zeker leuk!! Ze komt ook nog naar Nederland afentoe vertelde ze.. heb haar verteld dat jij in Haarlem zit en zou kunnen opnemen daar.. misschien is dat iets.. maar ze kan daar ook iets in Spanje organiseren om op te nemen.. even afwachten.. Ik ga je een PBtje sturen zodra ik wat gehoord heb van haar. ;)
 
Hola,

ik ben waarschijnlijk niet de juiste persoon voor je.
Ik doe het gratis en alles is voor jouw,
Ik woon ook in spanje maar heb wel een studio,met alles wat nodig is.
Was beroepszanger nu een hobby.

Je kan mij op soundcloud vinden,groeten van Adreos.
 
Hoi Andreos, de kans dat wij geen match zijn voor een trance plaat is wel groot inderdaad, maar ik sluit niets bij voorbaat uit. Wel wil ik niet te veel hooi op m'n vork nemen, ben nu in gesprek met de zangeres uit het filmpje hierboven, eerst even kijken waar dat op uitkomt.

Zij heeft momenteel geen opname faciliteit in Spanje, sta je er misschien voor open om (mits jullie niet te ver bij elkaar vandaan wonen) een opname van haar te maken in jouw studio? Zo ja, wat is (globaal) jouw locatie? Mag ook via PB.

Misschien kunnen wij in de toekomst alsnog een keer iets samen doen, al dan niet trance gerelateerd.
 
Hoi Andreos, de kans dat wij geen match zijn voor een trance plaat is wel groot inderdaad, maar ik sluit niets bij voorbaat uit. Wel wil ik niet te veel hooi op m'n vork nemen, ben nu in gesprek met de zangeres uit het filmpje hierboven, eerst even kijken waar dat op uitkomt.

Zij heeft momenteel geen opname faciliteit in Spanje, sta je er misschien voor open om (mits jullie niet te ver bij elkaar vandaan wonen) een opname van haar te maken in jouw studio? Zo ja, wat is (globaal) jouw locatie? Mag ook via PB.

Misschien kunnen wij in de toekomst alsnog een keer iets samen doen, al dan niet trance gerelateerd.
Hola.
Ik woon in alicante.
Ik kan mijn tel nummer later sturen.
Groeten van andreos.
 
Ik wil het wel gratis doen omdat ik me wil ontwikkelen tot de beste imitator. Kortom opdrachten les-voer
Met m`n voicetransformer kun je alles krijgen : baby, rokerige-opa, Vrouwenstem enz.
Het gaat me redelijk af.
Mijn punt is dat me de creativiteit nog ontbreekt om teksten te schrijven die het goed doen om te zingen.
Gewoon teksten schrijven en teksten die rijmen kan ik ook wel.
De voorzitter van de filmclub in Brugge waar ik lid van ben heeft al met succes geschreven teksten omgezet in gesproken teksten voor zijn films. Bijna niet te horen dat het geen mens is. `t is AI
 
Ik ken een heel aardige (als persoon) zangeres die ik ooit eens heb gevraagd om voor mij iets in te zingen toen ik met haar een aantal keer in een band had opgetreden (completely blown away..) tis er alleen nooit van gekomen maar ze stond er wel voor open toen.. weet niet of ze kan opnemen... maar ik vind haar fantastisch.. ze woont in de buurt van Alkmaar..

dit is een wat oudere opname..


.
Ze is ook actief op de Theremin zie ik? (Al hoor ik ‘m niet 😇)
 
Back
Top