Machinedrum IDM video (live)

Origineel geplaatst door gerrie79
Ik zeg > NM G2 :)

ja die zit ik ook al een tijdje te volgen ..
sow das trouwens nie mis 500 eurozzz(kzag net dat t nog steeds kan) pfff nee dan schaf ik r wel een nmg2 engine erbij aan (zei ie ruig en platzak) :) krak piep boem bong dong!
 
in het filmpje heeft hij het op een gegeven moment over CTL-AL functie, ik kan mij niet zo direkt voor de geest halen welke dat dat juist is ?? Weet iemand dit ?
 
yepz control all zit in het menu na de input, midi, etc is de laatste die je kunt selecteren als trck, zeg maar. dan controleer je het overal sound die uit dah ding komt..is het leukst maar ook het radikaalst en idd vooral als je de steps manupileerd en mute en unmute heheh:)
 
Ik heb de MD nu 1 1/2 jaar en heb wel eens op het punt gestaan hem of haar te verkopen maar naar verloop van tijd..... gaat steeds lekkerder klinken en is dan ook een van mijn favoriete bakken.

kan dat filmpke nie kijken :( ik zit hier met een modem!!!!!!!!!!
 
Origineel geplaatst door divi
€500 maar volgens mij zijn ze niet meer verkrijgbaar, was een tijdelijke actie

http://www.elektron.se/products/

Humm, net even gechecked en volgens die logica,
zouden de SPS-1 UW, SFX-60 en SFX-6 ook maar
een tijdelijke actie zijn en verkopen ze momenteel
alleen nog maar de SPS-1 en de TM-1... :stupid
 
Vet filmpje zeg. Vooral het begin vind ik erg goed, en dan niet de drums maar de bijgeluiden met de FM machine enzo gemaakt zijn.

Achterin hoor je meer de RAM machines aan het werk. Vond dat zelf erg mooi maar het is wel vaak hetzelfde truukje met die features.

Ik had persoonlijk erg graag gewild dat ze er naast die 2MB DSP DAM ook nog eens een 32MB flash ROM oid in hadden gezet voor eigen samplekits. Dan kon je de volle 2 MB RAM gebruiken voor je RAM machines ipv maar een gedeelte als je ook zelf drumkits hebt geladen.
Owja en USB om die samples te laden....MIDI :(

En een upgrade van de synthese engine kan ook geen kwaad. Verder vreatief en duidelijk filmpje over wat je met deze machine kan. Erg leuk om mee te jammen.
 
Laatst gewijzigd:
Toevallig ben ik op zoek naar een MachineDrum (SPS1)...:D

Dus als iemand een eigenaar kent die 'm zat is...:eureka: Cécil!
 
KWIJL KWIJL KWIJL :{ :{ :{ :{ :{ :{

DANIEL HANSSON'S ZIJN ZIEL ZIT IN DIE MACHINES EEN WAAR MEESTERWERK

mogen hij rusten in machinedrum heaven

HEIL!!!! DANIEL HANSSON
 

Attachments

  • main-20070827-daniel.gif
    main-20070827-daniel.gif
    16,7 KB · Bekeken: 59
Back
Top