opnemen live set met video voor YT

Eclectic

Virtueel Analoog
Lid sinds
8 november 2020
Berichten
1.649
Locatie
Flevoland
Ik wil proberen een aantal videos te maken waarbij ik als audio de output van m'n main mix wil en als video m'n iphone of Razer webcam kan gebruiken.
Ik wil niet editten of muxen, maar gewoon in een app (op iphone of Windows) op REC drukken en kan komt er een file met wat de webcam of iphone ziet met direct het main mix signaal (ipv de mic recording die nergens naar klinkt.)
Wat is de simpelste gratis app om dit mee te doen? hoef verder geen editting functionaliteit, kop staart knip ik er bij YT uploaden wel af, titels overgangen e.d. hoeft ook allemaal niet.
 
Meeste DAW's kunnen gewoon audio en video mixen. Video van je telefoon syncen met DAW audio en je maakt eventueel een mix van die twee of zet je telefoongeluid in de video uit bij het exporten..
 
Ik ben echt een videonoob, ik wil niet achteraf mixen en muxen
Ik will gewoon kiezen:
Audio input > Line xxx
Video input > Razer Cam
press REC, doe mijn ding, save, upload naar YT.

Welk programma kan ik daar het beste voor gebruiken
Ik wil dus NIET audio parallel apart opnemen, onder een tijdlijn zetten, muxen ect.
 
obs studio is hier perfect voor en is gratis. Webcam support zit er standaard in, telefoon kan ook wel via ndi plugin (is ook gratis)
 
Ik ben echt een videonoob, ik wil niet achteraf mixen en muxen
Ik weet niet eens wat muxen is?? Hahaha.. Geluid samenbrengen?? maar ben ook een Noob op video gebied.. maar met 'n DAW was voor mij de simpelste work-around.. kon ik ook audio achteraf ook nog levelen..
Maar zeker makkelijk die app die Quifster deelde.. Cool ding ook die Oxi One.. leuk dat je nu ook beeld gaat delen :okdan:
 
Back
Top