[track] Get it out!

hermax

Ouwe rot
Lid sinds
22 april 2004
Berichten
2.268
Locatie
Haacht
Ik probeer nu een ceedeetje te maken met als thema "Introvert". Niet echt autobiografisch, een beetje maar. :D
Het zal dus over veel downs en minder ups gaan. De track waar ik nu al twee maanden aan het prutsen ben is zo'n "up-moment". Mijn hoofdpersonage besluit om zich toch maar eens volledig te laten gaan, met overdreven uitspattingen als gevolg. Ik ben nog niet helemaal tevreden over de sound, maar na twee maanden ben ik het echt wel zat.


Druk op play
<embed src="http://www.hermaxmusic.be/getitout.mp3" autostart=false>

Of klik
hier
 
nou ik wordt er ook helemaal UP van van deze track :okdan:

hup, naar het fitnesscentrum met dan ding en verkopen die boel.:D
'
ik vind hem helemaal goed, misschien dat er nog een echt SCHREUWENDE solo overheen moet want dat is nog een beetje aan de voorzichtige kant.

voor de rest vind ik het erg lekker
 
't Is een lekkere en frisse sound. Toch wel echt goeie arpegiators, die van de V-synth. Er mist soms inderdaad een lead over, maar dat komt ongetwijfeld nog wel. Het enige waar ik niet van kapot ben, is de snaredrum (maar ja, dat zegt ook weer iedereen van mijn tracks, dus weet ik niet of die kritiek wel iets waard is ;) ).

Het ligt in de lijn van de Beyond Imagination-nummers ... en vermits die CD erg goed is ... :okdan: .

(Sinds wanneer werk jij zolang aan nummers :confused: :dubbel: ).

:doei:
 
ik vinnum lekker Hermax. Jouw muziek is niet altijd mijn ding maar dit is wel lekkah:okdan:
 
lekkere track,
de beschrijving die je geeft komt mooi tot zijn recht in het nummer. :okdan:
 
Lekker synth-track Herman!! Mooie compositie en heldere sound, alleen de drums vind ik qua sound wat minder.


:biertje: Bart
 
Tja, die drums hé, heb ik al jaren last mee. Ik kom er maar niet toe om dat in orde te brengen. Waar ik eigenlijk wel goed in ben, het vinden van bij mekaar passende synthgeluiden, zo slecht ben ik in het vinden van passende drums. Raar... ik begrijp het niet echt goed.

Waarom ik zo "lang" hier aan werkte? Eigenlijk ben ik momenteel vooral bezig met het maken van mijn nieuw studiomeubel :D ipv van muziek. Binnenkort start ik wel een draadje daarover met wat foto's.
En omdat ik nu eigenlijk op het moment gekomen ben dat ik de "oude" studio moet gaan demonteren, en weet dat (hoe goed ik het ook pobeer te plannen) er problemen zullen zijn met het starten van projecten van in de oude studio daarna, wil ik dit gewoon afsluiten. Dus geen solo's er meer bij, maar dat wou ik ook niet echt. Ik wou zo lang mogelijk de spanning er in houden om pas op het laatste de remmen los te gooien, 't Is maar een idee natuurlijk, je moet er voor zijn.

Hoedanook, echt bedankt iedereen voor de reacties. Ik hoor dat graag. Wat het ook is. :okdan:
 
Back
Top