Hoe klinkt jouw TafelDistortion??-thread

Ik ga een Mackie 1604-VLZ xxx kopen, puur voor oversturing. Beetje creatief aansluiten en dan heb je 12 kanalen met direct out en das net genoeg.

Eigenlijk vind ik het prijsverschil tussen een 2e hands 1604-VLZ PRO(+/- €350) en de nieuwe 1604-VLZ3 (€599,-) zo klein dat ik wel een nieuwe wil hebben.

Maar kan iemand mij vertellen of de VLZ3 net zo lekker overstuurt als de oude VLZ PRO? Je weet maar nooit met alle verbeteringen ed....
 
Ik ga een Mackie 1604-VLZ xxx kopen, puur voor oversturing. Beetje creatief aansluiten en dan heb je 12 kanalen met direct out en das net genoeg

Hmm. 12 kanalen met direct out? Wil je de 4 inserts ook als direct out gaan gebruiken dan?
 
Nope, kanaal 9, 10, 11 en 12 naar een aparte subgroup sturen. Die subgroups hebben ook een aparte output. Dat met die inserts lees ik net pas, als dat werkt zou helemaal mooi zijn. Weet iemand of dat lukt met de VLZ3?
 
Ik ga naar alle waarschijnlijkheid vanavond een Mackie 24-4 VLZ Pro overnemen van iemand. (Mits hij mijn check overleeft voor krakende faders/potmeters). Daarna zal ik ook wat online zetten van de oversturing daarvan.
 
Dat klinkt best lekker, ook al luister ik het nu door pc luidsprekers. Heb je nog kanalen doorgelust of is dit 1 kanaal?
 
Oke, ik ga het vanmiddag nog even over mn monitors beluisteren, maar ik heb eigenlijk al gehoord wat ik wilde horen en die VLZ3 staat binnenkort ook bij mij in de studio. Ben benieuwd hoe hij klinkt met een stel gitaarpedalen en een sherman drtussen.

Bedankt voor je moeite :biertje:
 
Graag gedaan kerel! Hij is trouwens een stuk duurder geworden bij een aantal winkels; ik had hem vorig jaar mei voor € 629 nieuw bij Thomann, daar is'tie nu € 825... Maar jij kan hem nog voor € 599 krijgen nieuw? Lijkt me een mooie prijs! :okdan:
 
Back
Top