[gespot op ebay] Veel modulars.. zeldzame..

wie is wave multiplier
zal zn vrouw zn ebay kaart mis-bruikt hebben


haha

price: EUR 11.99

--------------------------------------------------------------------------------

Postage costs: To United Kingdom -- EUR 3.50 (discount available)
TPG Post / TNT
Service to United Kingdom
(more services)
Post to: Europe
Item location: Hengelo OV, Netherlands
Buyer: wavemultiplier( 43)

--------------------------------------------------------------------------------

:halleluja kostelijk eg ...zo zie je maar waar incognito al goed voor is
 
Die zal ziek zijn als hij hem thuis krijgt.
Mag in de top 5 zwaar overschatte/overpriced
bakken wat mij betreft.

Origineel geplaatst door ****
De Synton Fenix is uiteindelijk voor £2,591.00 verkocht = 3,844.63 euro
 
heb net nog even gechecked, weer niets op m'n staatslot.
jammer , zal het toch nog even moeten doen met de foto van die roland system 700.
wat een prachtbak, en slechts 12000 pond.
werkelijk als ik zonet voldoende gewonnen had, dan had ik hem meteen aangeschaft !:kimono:
 
Origineel geplaatst door Wiseguy
Die zal ziek zijn als hij hem thuis krijgt.
Mag in de top 5 zwaar overschatte/overpriced
bakken wat mij betreft.

Eric vertelde mij dat veel Synton machines CEM gebaseerd zijn...niet dat ik CEM wil dissen maar is dat zo????....En ik neem aan dat jij hem hebt gehad Wiseguy???...Ik vroeg me idd wel eens af hoe dat nou klinkt want Synton heeft wel appeal maar klinkt die shit ook vet???????
 
Er zitten geen CEM chips in de Fenix. Bovendien is de Fenix gebouwd door Bert Vermeulen en Rob Paping toen Synton al niet meer bestond als bedrijf.
 
Origineel geplaatst door P-Five
Er zitten geen CEM chips in de Fenix. Bovendien is de Fenix gebouwd door Bert Vermeulen en Rob Paping toen Synton al niet meer bestond als bedrijf.

Heeft de Syrinx CEM??
 
Ik heb gehad: blauwe Synton Syrinx met uitbreiding, een Synton 3000 modulair systeem en een Fenix.

Mijn persoonlijke mening is dat het allemaal niet echt heel spectaculair klinkt, ik zou eerder zeggen
voor geen meter, echt helemaal niks heb ik ontdekt wat mij aansprak (kan natuurlijk aan mij liggen)
Hoe dan ook, ik zou erg teleurgesteld zijn als ik dacht iets heel vets te hebben gescoord voor 3800+ euro via ebay
en ik kreeg dan een Fenix thuis gestuurd.
 
Origineel geplaatst door Wiseguy
Ik heb gehad: blauwe Synton Syrinx met uitbreiding, een Synton 3000 modulair systeem en een Fenix.

Mijn persoonlijke mening is dat het allemaal niet echt heel spectaculair klinkt, ik zou eerder zeggen
voor geen meter, echt helemaal niks heb ik ontdekt wat mij aansprak (kan natuurlijk aan mij liggen)
Hoe dan ook, ik zou erg teleurgesteld zijn als ik dacht iets heel vets te hebben gescoord voor 3800+ euro via ebay
en ik kreeg dan een Fenix thuis gestuurd.

Zoiets heet een ongezouten mening....maaruhh..
Nu wil ik zelf wel eens aan een Synton prutsen...Heb ooit een Vocoder verkocht aan Mathijs Blom en die was er duidelijk mee in zijn nopjes...
 
Origineel geplaatst door Wiseguy
Ik heb gehad: blauwe Synton Syrinx met uitbreiding, een Synton 3000 modulair systeem en een Fenix.
Mijn persoonlijke mening is dat het allemaal niet echt heel spectaculair klinkt, ik zou eerder zeggen
voor geen meter, echt helemaal niks heb ik ontdekt wat mij aansprak (kan natuurlijk aan mij liggen)
Hoe dan ook, ik zou erg teleurgesteld zijn als ik dacht iets heel vets te hebben gescoord voor 3800+ euro via ebay
en ik kreeg dan een Fenix thuis gestuurd.

ik denk idd dat t aan jouw ligt ,..ik heb een keer een rode [ syrinx ] gehoord zelfs maar een paar noten ,..en klonk van blubber naar iel en weer door dik en dun terug ,..
dat was bij iemand ? lang geleden waar ik een keertje mn eerste compressors ging kopen ,...
ik was wel onder de indruk omdat ik een pro one maakte die persoon er een vergelijk al mee

fenix kan ik niks over zeggen ,...maar goed daar zaten ook geen cems in ,..[klinkt als ? ]
waarom t dan higly - gezochtword

omdat nederlands talig er zo lekker doorheen klinkt...?
volgens mij zij die synton modulairs en syrinx gewoon erg flexibel qa opzet en daardoor kan t anders klinken ,...
 
Origineel geplaatst door Wiseguy
Ik heb gehad: blauwe Synton Syrinx met uitbreiding, een Synton 3000 modulair systeem en een Fenix.

Mijn persoonlijke mening is dat het allemaal niet echt heel spectaculair klinkt, ik zou eerder zeggen
voor geen meter, echt helemaal niks heb ik ontdekt wat mij aansprak (kan natuurlijk aan mij liggen)
Hoe dan ook, ik zou erg teleurgesteld zijn als ik dacht iets heel vets te hebben gescoord voor 3800+ euro via ebay
en ik kreeg dan een Fenix thuis gestuurd.

Ga een andere hobby zoeken joh... Fietsen ofzo... Geloof geen hol van dat verhaaltje
 
Origineel geplaatst door marten
Ga een andere hobby zoeken joh... Fietsen ofzo... Geloof geen hol van dat verhaaltje


Wiseguy heeft meer dan voldoende vergelijkend materiaal in zijn bezit gehad.....niet zo onvriendelijk joh...
 
Hij z'n ongezouten mening, ik ook!

Wat je in bezit hebt/ hebt gehad, zegt natuurlijk geen drol.. De bedenker van deze apparaten is een heel goede vriend van me, en het gaat je voorstellingsvermogen te boven wat je met deze bakken kan doen, als je maar enigzins weet waar je mee bezig bent.
Als je een Ferrari bezit wil dat toch ook niet zeggen dat je kan autorijden, of wel?

Daarbij laat ik de kindjes van mijn maat niet zomaar afzeiken door het eerste het beste handelaartje uit Veldhoven, kom nou..:doei:
 
Wat een zielig gedoe zeg.
Leuk hoor om iemand af te zeiken omdat die een mening geeft over een synthesizer.
Ik merk dit wel vaker dat men absoluut zelf geen mening mag geven etc.
Als ik bv een Prophet 5 een duffe bak vind word ik ook voor mongool uitgemaakt.
En nu Wiseguy voor een duffe handelaar.

Kus mijn :kont:
 
Origineel geplaatst door marten
Hij z'n ongezouten mening, ik ook!

Wat je in bezit hebt/ hebt gehad, zegt natuurlijk geen drol.. De bedenker van deze apparaten is een heel goede vriend van me, en het gaat je voorstellingsvermogen te boven wat je met deze bakken kan doen, als je maar enigzins weet waar je mee bezig bent.
Als je een Ferrari bezit wil dat toch ook niet zeggen dat je kan autorijden, of wel?

Daarbij laat ik de kindjes van mijn maat niet zomaar afzeiken door het eerste het beste handelaartje uit Veldhoven, kom nou..:doei:

shit gast get a grip....blijkbaar heeft Wiseguy de spullen GEKOCHT en vervolgens in zijn bezit geconcludeerd dat ie ze niet naar zijn smaak zijn....vrij normaal toch...En dat gedoe over kindjes van je maat...blijkbaar zijn er meer dan voldoende mensen die het apparaat wel waarderen dus.....

En o ja een handelaar is niet meteen minder liefhebber of zo...zo van "hij is handelaar dus kan geen mening hebben"....gelul
 
Origineel geplaatst door mono-poly
Wat een zielig gedoe zeg.
Leuk hoor om iemand af te zeiken omdat die een mening geeft over een synthesizer.
Ik merk dit wel vaker dat men absoluut zelf geen mening mag geven etc.
Als ik bv een Prophet 5 een duffe bak vind word ik ook voor mongool uitgemaakt.
En nu Wiseguy voor een duffe handelaar.

Kus mijn :kont:


Goh..ik ben het met je eens Mono....:duivels: ...echt...Maaruuhhhh heeft iemand nog een toffe modular gezien op Ebay...daar ging het toch over?????
 
Origineel geplaatst door mono-poly
Ja ook wij kunnen het eens zijn blijkbaar.
Ja er is genoeg leuks momenteel op ebay.

:engel:


waardan waardan.....
 
Origineel geplaatst door ralphvanzeel
shit gast get a grip....blijkbaar heeft Wiseguy de spullen GEKOCHT en vervolgens in zijn bezit geconcludeerd dat ie ze niet naar zijn smaak zijn....vrij normaal toch...En dat gedoe over kindjes van je maat...blijkbaar zijn er meer dan voldoende mensen die het apparaat wel waarderen dus.....

En o ja een handelaar is niet meteen minder liefhebber of zo...zo van "hij is handelaar dus kan geen mening hebben"....gelul

niet naar zijn smaak is echt wel iets anders dan klinkt voor geen meter of miskoop van het jaar, want dat is echt niet zo.. In deze apparaten zit veel vakmanschap en nog veel meer liefde.. Maar idd, ik moet me niet zo druk maken, was ff vergeten dat een indrukwekkende gearlist op dit forum meer indruk maakt dan kennis van zaken, of plezier in het maken van muziek..Jij hebt gelijk.. xcuus bij deze..
 
Back
Top