[gespot op ebay] Veel modulars.. zeldzame..

Origineel geplaatst door MatthijsBlom
Ik ben neem ik aan nu niet meer is staat deze threat te verplaatsen naar de Ebay Modular threat?
Doormiddel van een bericht aan de moderator was dit al lang gebeurd! :)
 

Attachments

  • 93_1.jpg
    93_1.jpg
    31,9 KB · Bekeken: 62
Origineel geplaatst door Catscan
heeelllllll!!!!!! weinig geld voor die synthacon....


ps mocht niet bieden had geen 10 feedbacks :(
Dat vond ik ook. wel veel voor die modular, maar ja.. hoeveel zijn die er nu..
 
Ik heb die foto's even bekeken. Ik weet niet waar die 2500 heeft gestaan sinds de originele eigenaar hem heeft gekocht, maar het lijkt erop dat die rechtstreeks vanuit de doos in opslag is gegaan.

Ik heb helaas de centjes niet, maar je wordt er wel spontaan hebberig van. Zo mooi heb ik ze voor zover ik me kan herinneren nog nooit gezien.:halleluja:
 
Laatst gewijzigd:
Hij komt uit de Milestone studio's, Kaapstad, Zuid Afrika. Zal wel voorzichtig mee zijn omgesprongen..
 
:bekdicht:
 

Attachments

  • bme.jpg
    bme.jpg
    123,4 KB · Bekeken: 64
Origineel geplaatst door Boemtsjak
Expander? :confused:
Naast dat rijtje krijg je er dit ook nog bij..

DSCN0548.JPG


Dat noemt ie een expander.. Die VCO.... hmmm
 
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Naast dat rijtje krijg je er dit ook nog bij..

Dat noemt ie een expander.. Die VCO.... hmmm

Aha, hij heeft nieuwe foto's erbij gezet, die had ik nog niet gezien. Bedankt voor de info, Johnny. :)

Er zitten trouwens maar heel weinig Axiom modules in deze modular. Alleen de voeding, de ADSR boven de voeding en de twee VCA modules naast de voeding zijn Axiom modules. De overige modules komen van de PM-10 serie. Uit het Duits vertaald staat 'PM-10' voor Precisie Module met een ingangs-/uitgangsspanning van 0 tot 10 Volt. Deze modules werden meestal in epoxyhars gegoten en zijn daardoor erg moeilijk om te repareren. :stupid
 
Back
Top