[gespot op ebay] Veel modulars.. zeldzame..

Ik heb vorige maand 2 sds-7' s geruild voor wat Moog modules.
Hoord dit trouwens in een modular tread?
En die Paia is leuk maar het blijft een Paia.
Kan je veel beter voor de nieuwe Paia gaan die klinkt echt lekker.
 
TSS MODULAR
34_1_b.JPG
 

Attachments

  • synthi-100.jpg
    synthi-100.jpg
    42,5 KB · Bekeken: 64
t'is dat ik er de plaats niet voor heb, want anders wist ik het wel :D
 
Hè wat gek! Ik dacht dat Jack Dangers van Meat Beat Manifesto de enige nog werkende Synthi 100 had. Althans daar schepte hij altijd over op in interviews. Misschien is hij het zelf wel die hem verkoopt, al hoewel, die van hem staat in de Frisco Bay Area... Fantastische synth natuurlijk, alleen 80k dollar (inclusief invoerrechten, transport, verzekering en verpakking) is ver buiten mijn bereik.
 
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Nieuw zijn ze maar een paar duizend euro duurder, dan zou ik hem nieuw kopen.... ;)

Zou ludwig hem voor die dood neer val afgebouwd hebben als je er 1 bestel?
 
als modular dumbass zit ik met verbazing te kijken naar dat plaatje van die EMS

ten eerste, staat de omvang (en de prijs) van dit ding nou ook maar enigszins in verhouding tot de geleverde prestatie,
anders gezegd dat geluid kan toch niet zo bijzonder zijn dat je die alleen maar uit dat ding kan krijgen
ik kan me niet voorstellen dat je die sound niet op een of andere manier zou kunnen emuleren met de huidige techniek

ten tweede
waarom zit er een tekentafel aan dat apparaat vast
 
Origineel geplaatst door SaintEric
Hij komt uit de Milestone studio's, Kaapstad, Zuid Afrika. Zal wel voorzichtig mee zijn omgesprongen..



????? Swarte mense nie aankome nie ! ?????
 
Fenix :)
Ik had er een. De derde die gemaakt was om precies te zijn. Leuk ding. Mark Paping is een maatje van me. Die dingen zijn wel HEEL zeldzaam echter. Ik vond het wel blits, maar voor mij was het niets. Teveel werk met al die kabels enzo. Verkocht dus...
 
Klaus Schulze's Big Moog Modularsystem von Pete Namlook

Objectlocatie: Traben-Trarbach
Hmm, daar was ik drie weken geleden nog. Extreem uitgestorven wijngehucht aan de Moezel. Anyway, als ik geweten had dat ze daar ook wat anders hadden dan gesloten restaurants had ik een bezichtiging geregeld :D
 
rs 700

rs 700

Roland system 700

duur ding staat nu voor usd 29.000,--

Main Block: standard - Sequencer: standard - Block A: 702A - 702B - 702C - 708A - 703D - 704D - 716A - 708A - 709A - 705A - 718A.
Block B: 704C x 3 - 703C - 703F - 706B - 705A x 2 - 710A.
Block C: 716A - 710A - 713A - 709B - 705A - 702D x 3 - 702E x 3.
Block D: 715A - 704CC - 714A.
Block E: 710B - 723A - 720B - 721A.





:mega:
 
Re: rs 700

Re: rs 700

Origineel geplaatst door turtel
Roland system 700

duur ding staat nu voor usd 29.000,--

:mega:

Vergeleken bij de system 700 teaching lab die ik laatst bij music house gehoord & gezien heb, is deze eigenlijk helemaal niet duur. Het is natuurlijk wel een hoop geld.
 
is ook een vreemde



Thomas Henry Modular that consists of: 2 VCO'S, 2 NOISE SOURCES, 2 LFO'S, 2 ADSR'S, trigger recovery unit, Sample and Hold module, Lag processor, 4 POLE LOW PASS FILTER, 2 LINEAR VCA'S, 16 STEP SEQUENCER, CONTROLLER CLOCK, 4 PATCHBAYS, POWER SUPPLY WITH MULTIPLES

staat hier te koop met ms 20
 

Attachments

  • 83_1_b.jpg
    83_1_b.jpg
    26,9 KB · Bekeken: 67
Back
Top