Maak een stukje hiphop

Ik heb gister wel een beat gemaakt maar dat zal ik Lotuz maar niet aan doen. :P


Edit: typuh op je ipod gaat soms niet zo lekker
 
Als het Hip Hop is, dan gewoon posten. En vind ik het niks, dan hou ik m'n m... wel. :D
 
Nou ff snel opgenomen en een mp3tje van gemaakt voordat ik moet werken, alles voor de Hip Hop thread, YO. :smeris:
 

Attachments

  • MIXSTD15.mp3
    2,1 MB · Bekeken: 46
Jeezus wat een duivelse site. Ga lekker diggen. :frons: :P
 
Jeezus wat een duivelse site. Ga lekker diggen. :frons: :P

Diggen doen we toch wel. Het lijkt mij ook suf als je nu opeens de platen gaat kopen die in die top50 staan, maar wie ben ik.
Wel is het leerzaam, je kan goed horen hoe men knipt. Misschien voor jou klarekoek maar voor mij niet :P
 
Jeezus wat een duivelse site. Ga lekker diggen. :frons: :P

't Is eigenlijk heiligschennis, dat soort sites. Leuk voor de niet zo fanatieke diggers zoals ik. :P
 
Nou ff snel opgenomen en een mp3tje van gemaakt voordat ik moet werken, alles voor de Hip Hop thread, YO. :smeris:

De drums voel ik niet. De samples wel.
 


Kan het zelf niet beter uitleggen, vanaf 3 minuten +-

Als je niet digged zal je het nooit leren en diggen is niet Diana Ross kopen maar luisteren naar alle muziek die er in je leven voorbij komt. En nu moet ik echt naar me werk. :P
 
Die gast is niet wijs, zelfs al heeft 'ie gelijk. Haha
 
Laten we em goed gek noemen :P nu ben ik echt weg kom nog te laat zo lol
 
Ik zie nog steeds een groen plusje. Waar wacht je op dan? Hahaha
 
Grappig trouwens dat die mafkees dus te erge beats voor Sunz Of Man en zo heeft gemaakt. Don't judge a book by its cover. 8)
 
Ik vind t een vervelend druk ventje.. Maar hij heeft wel een punt.. en gevoel voor muziek.. ;)
 
Grappig trouwens dat die mafkees dus te erge beats voor Sunz Of Man en zo heeft gemaakt. Don't judge a book by its cover. 8)


8) :okdan:
 
Back
Top