Maak een stukje hiphop

Geen probleem hoor NL talig.. Maar ik vind beats heerlijk om te luisteren.. En natuurlijk hoort er normaal gesproken een rap overheen, maar die maakt de beat niet fijner..

Soms als het echt supergoed matcht.. vind ik het een verbetering.. Maar deze beat, met of zonder rapper.. is gewoon fijn! :)
 
Vaak zijn mijn beats wat saai als je ze 2 a 3 min. hoort.., als er dan een rapper overheen spit dan trekt de beat hem lekker door en krijg je naar mijn mening een lekkerder geheel.

Wij maken dan ook beats voor MC's en geen instrumentale Hip Hop. Ik ben nu voor een beat battle bezig met een beat die heel geschikt zou zijn voor M.O.P., maar zonder rhymes heb je het na een minuutje wel gehoord.
 
Geen track maar een freestyle waar niets meer mee gedaan gaat worden:

Check 't op mijn blog voor de download: http://laezea.com
 

Attachments

  • Freestyle (prod. Laezea!).mp3
    1,3 MB · Bekeken: 43
Kun je die vocal er dan niet gewoon uit pannen? Die klinkt toch vooral op het linkerkanaal.

Voor de rest een prima beat, maar ik verwacht ook niets anders van je. 8)

Vanavond trouwens ge-meet met RSB en Boelie. De volgende keer bij Doc? :D
 
beat met bass dit keer, samples komen van een oude hongaarse plaat.

Lotuz wil je hier nog een keer langs komen, ken je me krktjes beluisteren:kroon:
 

Attachments

  • 080510.mp3
    1,4 MB · Bekeken: 43
Ik kom zeker nog een keer bij jou langs. RSB heeft de KRK Rokit 5 G2 staan en die klinken best goed voor hun formaat. Jij hebt de 6, toch?
 
Pas maar op voor die aswolk als je langs wilt komen :P
 
Kun je die vocal er dan niet gewoon uit pannen? Die klinkt toch vooral op het linkerkanaal.

Voor de rest een prima beat, maar ik verwacht ook niets anders van je. 8)

Vanavond trouwens ge-meet met RSB en Boelie. De volgende keer bij Doc? :D

Heb ik geprobeerd inderdaad, alleen het rechterkanaal gebruiken maar gaf niet het gewenste resultaat. En Dion wilde ook wel verder naar wat nieuws, dus daarom hier maar bij gelaten. Komen als alles goed verloopt nog wel wat trackjes aan met hem en met nog een paar andere. Alles wat af is en gepost mag worden zal ik hier droppen.
 
Lekker beatje Dion..

Enne.. ik ben ook lid van de KRK familie.. KRK 6 oude versie, limited wit.. ;)
 
Geef mij maar gewoon zwarte. Ik heb graag eenheid. Maar goed, kan nog wel een duren voordat ze er komen. Het belooft namelijk een dure maand te gaan worden nu van alles ineens stuk gaat. Niks leuks met m'n vakantiegeld doen. ;{
 
lotuz ik heb de krk rokit 6 zwarte, die witte zijn ook mooi ik heb ze gezien bij peter verspuy, daar hadden ze ook ferrari rode Limited Edition haha

vanballen thnx
 
Back
Top