Maak een stukje hiphop

dat is hem idd :)

kan ik begrijpen van overprocessed, is ook wel een beetje mijn smaak.
ik heb juist weer het tegenovergestelde bij sommige beats hier, dat ze mij ondanks de goede ideeen wat te flauwtjes klinken. kwestie van smaak denk ik ook.
 
Kun je die shit niet gewoon uploaden hierzo op synthforum? Beheer bijlagen is het als je een bericht post, nu moet ik em iedere keer downloaden en je weet hoe ze hier altijd zitten te zeiken over dat downloaden :P

Nu maar eens luisteren = Ik weet niet wat ik ervan moet zeggen, klinkt heel carabisch, heb je een plaat gescored met een toespraak van Bea erop ofzo? :D
 
Kun je die shit niet gewoon uploaden hierzo op synthforum? Beheer bijlagen is het als je een bericht post, nu moet ik em iedere keer downloaden en je weet hoe ze hier altijd zitten te zeiken over dat downloaden :P

Dan krijgen weer alleen maar ruis te horen. :stupid
 
Ah nu snap ik dat ruis verhaal. :D
 
Jo Love.. lekkere klassieke sound.. Niet echt rauwe harde hip hop.. meer een beetje vrolijk, maar best leuk..

Mis wel de echte drums!! Lijkt een beetje een intro.. waarna er niets komt..

Nevertheless.. lekkere sounds..
 
Jo Love.. lekkere klassieke sound.. Niet echt rauwe harde hip hop.. meer een beetje vrolijk, maar best leuk..

Mis wel de echte drums!! Lijkt een beetje een intro.. waarna er niets komt..

Nevertheless.. lekkere sounds..

klopt als n bus, had maar wat bij elkaar gegooid eigenlijk.
Die strijkers met name waren puur toeval maar t had wel wat vond ik :D
maar ben toch te lui om er verder aan te werken ik ken mezelf 8~
 
Het mist echt dikke drums maar verder zeker koel :okdan:
 
Lotuz leg me eens uit welke beat ik hier "cover" Ik denk zelf van Doom maar kan t niet vinden op de cds die ik heb van em.

:bekdicht:
 

Attachments

  • MIXSTC21.mp3
    3 MB · Bekeken: 38
Komt mij niet bekend voor.
a050.gif
 
Raar man ik ken die sample echt ergens van.... het is Jack Jones - Pure Imagination
 
Lekkere beat hoor, doet een beetje zomers aan. Mischien nog ff ergens een nice blazertje sampelen en we kunnen het witbier opentrekken. :)
 
Geen Guinness?
 
Geen Guinness?

RSB kan dit bevestigen Guinness is voor mij :r Nee doe maar een lekkere pint Heineken... (bij gebrek aan beter hier)
 
Lekkere drums headed.. Die klinken goed! Vind alleen het lage geluid (klinkt een beetje als lage strijkpartij) wat je een beetje als bas erin hebt, vind ik niet echt goed passen.. Zou van mij een mooie lage bas mogen zijn, met af en toe die strijkers om het op te fleuren..

Misschien nog ergens een vette sample in om het af te maken.. Hij klinkt fijn in ieder geval!
 
Back
Top