Maak een stukje hiphop

Vanderbalman ik word een beetje depri ervan op een goeie manier.... ik vin da hoge geluidje juist wel weer lekker.

Unknowner, ik vin ut dope. :okdan: Lekker weird hou ik wel van. :D Vooral die break rond 1minuut, lekkuh.
 
Hmm..
Best een lekker beatje hoor balman, dope sample!! Ik hoopte eigenlijk dat de drums er weer in zouden komen rond 1:10-1:15..

Drums vind ik lekker, echter vind ik dat hoge piewpiewflophop geluidje erg irritant worden, die zou ik er geheel uit halen of 1 a 2 keer terug laten komen ..
Bass vind ik lekker.

Denk dat dit de eerste beat is die ik van je heb gehoord dat ik denk , yea... lekka!


Thanks Boelie..

Dat de drums er niet meer inkomen is puur omdat het een stukje moest blijven.. ;)

Dat hoge geluidje is idd twijfelgevalletje en zou er wat minder in kunnen..

Jammer dat ik je nu pas een beetje enthousiast heb kunnen maken.. Samplethis en Bang it (staan op mn soundcloud) vond je dus niks? Deze is namelijk een beetje in dezelfde stijl..
 
Vanderbalman ik word een beetje depri ervan op een goeie manier.... ik vin da hoge geluidje juist wel weer lekker.

Unknowner, ik vin ut dope. :okdan: Lekker weird hou ik wel van. :D Vooral die break rond 1minuut, lekkuh.


Haha.. dan moet er nog 1 iemand reageren op dat hoge geluidje.. Dan geeft dat de doorslag.. 8~

En Unknowner.. wat een vage shit (goed bedoeld) maak je soms zeg.. Een beetje weird maar wel lekker.. 8)
 
Haha.. dan moet er nog 1 iemand reageren op dat hoge geluidje.. Dan geeft dat de doorslag.. 8~

En Unknowner.. wat een vage shit (goed bedoeld) maak je soms zeg.. Een beetje weird maar wel lekker.. 8)

thanks docu en vanballen, tja sorry voor de vaagheid maar i just love weird sounds :D

ik probeer zo anders mogelijk te zijn dan de rest en volgens mij begint dat wel te werken :P
 
Echt wat een leven in dit topic :okdan: Waar ken ik dat trompetje van Dion? Ligt op het puntje van me tong :P Lekkere beat, wel een doffe snare idd. :)

Edit: Lotuz wil je nog dat we reageren of kunnen we gewoon lekker headbouncen en deze smiley geven :okdan:


:D :P
 
@ Vanballen: Lekker relaxte beat. De drums mogen van mij wel wat harder om indutten te voorkomen.

@ Dion: Misschien wel je beste beat tot nu toe. Heeft alleen nog een goeie mix nodig.

@ Doc aka JB: Daar doe ik het voor. :D
 
Ja, ik laat jullie eigenlijk altijd de basisloop horen, omdat ik meestal pas veranderingen aanbreng als ik de rhymes erover hoor, maar in dit geval kreeg ik vandaag ineens dit idee voor een breakje, dus maar meteen uitgeprobeerd en ge-upload.

Vanochtend liep ik trouwens nog tegen één van de MC's aan met wie ik vroeger heb samengewerkt. Hopelijk kan ik binnenkort weer eens een complete track met rhymes laten horen. Fingers crossed...
 
Nou ik zit al te duimen hierzo aan de andere kant van de Noordzee. :D
 
document waar dacht jij het sampletje aan te herkennen ? komt van deze plaat: Into Each Life Some Rain Must Fall - Ella Fitzgerald & The ink spots ik kan het juiste plaatje niet op google vinden. hier is het stukje wat ik opgenomen heb, zoals je hoort is er weinig van het origineel te herkennen
 

Attachments

  • originele sample.wav
    284,5 KB · Bekeken: 53
nouw ik post nog maar wat vage poep




veel plezier met spacen :P
 

Attachments

  • mydicklikeshit.mp3
    4,1 MB · Bekeken: 42
document waar dacht jij het sampletje aan te herkennen ? komt van deze plaat: Into Each Life Some Rain Must Fall - Ella Fitzgerald & The ink spots ik kan het juiste plaatje niet op google vinden. hier is het stukje wat ik opgenomen heb, zoals je hoort is er weinig van het origineel te herkennen

Nou niet daar vandaan, meer van zon jaren 90 comerciele house met jazzsamples nummer. :D Kan gewoon echt niet op de naam komen. ;{


@unkowner, dat is dubstep man :D
 
Nou niet daar vandaan, meer van zon jaren 90 comerciele house met jazzsamples nummer. :D Kan gewoon echt niet op de naam komen. ;{


@unkowner, dat is dubstep man :D

dikke lul 3 bier

ga je me nou lopen vertellen dat ik nog amper weet wat voor muziek ik maak XD
 
Tja sorry hoor maar de hele stijl, sound en ritme schreeuwt DUBSTEP! Geen kritiek hoor, ben hier op menig dubstep feestje te vinden. :D

edit: check de laatste mixtape hier www.riotcontrolnyc.com
 
Back
Top