Maak een stukje hiphop

Mischien zelf het deuntje opnieuw geproduceerd?

Dat terwijl er een bass en alles in zit? Er zijn meer geluiden die op elkaar lijken maar 't zuigt toch boeie.. :D
 
dilated peoples - worst comes to worst...
ludacris heeft m ook gebruikt geloof ik... en nog wel veel meer! gruwelijke sample maar veel te vaak gebruikt al... @ willy

check op www.the-breaks.com of samples al gebruikt zijn. :eureka:

Thanks!

Kben nu met iets bezig wat ik voor aanstaande vrijdag moet gebruiken tijdens een presentatie/audtiie voor een opleiding in utrecht. Tijd geleden al ingestuurd en nu als een van de laatste 10 producers over ofzo.

Tis echt een schetsje (en 192 kb/s door upload limiet). droge geluidjes en moet dus nog allemaal nog worden gemixt en de songwriting moet nog wat drukker en meer afwisselender maar een begin is er. Ik heb nog wel het een en ander te doen deze 2 dagen! ;) Tips kan ik dus wel gebruiken! :okdan:
 

Attachments

  • Antraxx_-_Hiphop_Clip.mp3
    3,2 MB · Bekeken: 60
welke opleiding ga je doen dan @ utrecht?
ik vind t een beetje te gedaan. de geluiden zijn te standaard... beetje creatief wezen ;) ff aan de knoppen van je synths gaan draaien :)

Lees: Droog, nog niet gemixt enz. Gewoon geschreven.

Welke opleiding? Als ik aangenomen word ga ik de producer kant op op het herman brood academie. Vanuit daar zie ik dan wel weer.
 
Bij presentatie geweest. Vonden het wel dope, was wel verder af.
Ben vannochtend bezig geweest met dit idee. Het is verder alleen de vibe en niks gemixt en gelayerd.
 

Attachments

  • D-Lizz - Break Down These Walls.mp3
    612,3 KB · Bekeken: 66
Laatst gewijzigd:
Klein clipje van hoe ik het daar had laten horen. Ik hoop echt volgend jaar daar te kunnen beginnen. Ik ben niet pro natuurlijk, maar ik vind zelf toch dat ik al een aardig eindje ben gekomen. :engel:
 

Attachments

  • Antraxx - Hiphop Presentatie.mp3
    1,7 MB · Bekeken: 58
I dig the vibe, number 29! Doorbakken die beats!

Stukkie:
 

Attachments

  • D-Lizz - Traveling.mp3
    2 MB · Bekeken: 52
Going gangster.. :dj:

Edit: Zo.. ik ben er echt op vooruit gegaan! Begin een beetje te wennen aan m'n nieuwe kamer volgensmij! :)

Nog een edit: Zit nu weer op me monitors, gister headphones en de bass is nu toch een echte bass geworden. WAS VEEL TE ZACHT! :stupid
 

Attachments

  • fuckingbleedclip.mp3
    976,7 KB · Bekeken: 68
Laatst gewijzigd:
Een eenvoudig nummer, getiteld "Hip Und Hop Spielen HipHop"
 

Attachments

  • HipUndHopSpielenHipHop.mp3
    1,1 MB · Bekeken: 77
niet echt vette hiphop.. sorry..

Omdat ik mn oude post niet meer mag bewerken wil ik toch nog even de betere in elkaar liggende mix posten met een vettere bass.
 

Attachments

  • fuckingbleedclipke.mp3
    1 MB · Bekeken: 56
niet echt vette hiphop.. sorry..

Omdat ik mn oude post niet meer mag bewerken wil ik toch nog even de betere in elkaar liggende mix posten met een vettere bass.


Daar heb je helemaal gelijk in, ik ben ook geen echte hiphopper.:D
 
Back
Top