[track] poly esther

geschirrspüler

ex pocketzip
Lid sinds
8 juni 2006
Berichten
1.470
Locatie
belgië
vandaag thomann en kilopost langsgeweest met wat extra speelgoed (zie studio thread), dus heb dan maar gelijk een track gemaakt :D

mix heeft last van een nogal enthousiaste kick, maar verder denk ik dat dit trackje toch wel zowat mn favoriete eigen brouwsel is:)

oordeel zelf:
geschirrspüler - poly esther

uw snoeiharde kritiek is welkom uiteraard:W
 
Doet mij meteen denken aan .. Nintendo..;)


Ik snap de melodie niet, maar dat hoeft ook niet tijdens een spelletje.


Die portamento doet het leuk in de track, dat houdt het levendig.

Ben beniewd naar de volgende!
 
hrms, ik vind het opvallend dat de melodie zoiets intrinsiek "fouts" heeft zonder dat er akkoorden of een harmonie onder liggen om het context te geven. Ergens wringt alles eraan :D en da's opzich ook een prestatie. Verder vind ik het nogal vlak, er gebeurt eigenlijk helemaal niks verder en tot overmaat van ramp eindigt het nummer ook met niks...
 
dat wringen vind ik op zich nog wel leuk eigenlijk :)

maar idd, voor de rest gebeurt er vrij tot zeer weinig:D

volgende keer beter meen ik dus te begrijpen!
(misschien volgende keer toch maar een dagje wachten met posten;) )
 
Heee Pocketzip, morge

Zoontje erg vroeg op ik eff wat muziek luisteren. Hee super lekker nummer kan er uren naar luisteren. melodie erg cool loopt niet helemaal goed maar dat vind ik nou net super lekker ben niet anders gewent van AUTECHRE haha.

ALs je van AUtechre houd ze komen 12 mei naar het paard in denhaag als je intresse hebt moet je maar even naar de site gaan van het paard.

Groetjes en ben benieuwd naar je nieuwe track

gr

Metroid:biertje:
 
hee bedankt metroid, leuk dat je t een toffe track vindt :) dat uren naar luisteren is nu misschien wel wat overdreven, mag als ik het nu terughoor nog wel een hoopje extra variatie in :D

wel grappig om vergeleken te worden met autechre trouwens:D ken ik niet zo veel tracks van, maar is zekers niet mis. weet wel niet of ik er twee uur heen en twee weer terug voor naar den haag ga rijden ;) ben de twaalfde zelf nog ergens van dienst trouwens

en jij binnenkort ook nog wat nieuws he:)
 
Back
Top