[Prairie]soundtrackachtig

Linkje doet het niet bij mij.

Dus ff naar de myspace adressen gegaan.

Lekkere sfeer! Kan zo in een Tarantino film :okdan:
 
Van de snare zou ik de attack wat snappier maken, maar het kan ook een keuze zijn om dit juist niet te doen.

Heel lekker stuk dit. Ik zou je willen aanraden om er een 3 minuut 30 versie van te maken, vanaf 1 minuut 54 of misschien beter nog vier maten eerder even een stukje herhalen en daarna de rest van de ending er achteraan. Dan moet het wel lukken om tot een 3.30 lengte te komen waarbij de laatste halve minuut het outro is wat naar wens kan worden uitgefade voor de dienstdoende DJ. Kortom, naar mijn gevoel heef dit nummer potentieel, ik ben geen platenboer maar ik denk dat het wel in de smaak zal vallen.

Achtergronden waar ik wel benieuwd naar ben, waarmee heb je dit gemaakt? Instrumenten, EQ, compression, in grote lijnen, alleen als je die informatie wilt delen natuurlijk. Heb je trouwens zelf de gitaar solo's gedaan?
 
Neen, dit deel ik met veel plezier...
Ik heb de gitaar solo's en alle gitaren zelf gespeeld inderdaad. De drums zijn gesampled. De rhodes zijn de clavia electro. Ook de bassen zijn de clavia electro. Het hoge geluid is de microkorg. De pads zijn zowel virus als microkorg geluiden.

Alvast bedankt voor de vriendelijke tips en als ik binnenkort tijd heb dan zal ik ze eens benutten.
 
Back
Top