Favoriete synth uit je setup

Zeker niet. Ik heb dan een karige setup, maar de fm-sounds uit dit beestje blijven me verwonderen.
Heb nog een gigantische bak presets waar ik doorheen aan het graven ben en daar zitten me toch mooie juweeltjes tussen!
Tzt ga ik nog verder met een interfeest in Ctrlr zodat ik m'n eigen patches kan brouwen :W

Ja er zitten wel leuke fm soundjes in maar heb dat ding bijna het raam uit gegooid zo kudt vond ik de interface, dat heb ik niet gauw :)
 
Ja het gebrek aan knoppen hoef je het niet voor te doen, dat is waar.

Daarom echt eens kijken naar die custom interface. Hoewel ik voorlopig echt nog niet door m'n preset-db heen ben :P
 
het kan nog saaier: :P

1 mks-50
2 tx81z
3 mg-1

( heb alle jupiters enz de deur uit gedaan :) )

de alpha juno (mks50) is mn favoriet van wat ik heb staan,
maar als ik moet wegvluchten vanwege het zika/sars/ebola etc virus
of omdat de russen / chinezen/ noordkoreanen / radikale islamisten/ aliens hier binnenvallen,
dan is de realistic mg-1 de bak die ik meeneem :okdan:
moog filter, 3 osc, sync, ringmod en ook nog polyfoon te bespelen en daarbij super compact
 
Worstel al een poos met het idee om mijn mono's te verkopen en er 2 MKS80's (rev.4) + programmer voor te kopen. Als ik de MKS80 demo's hoor, is het qua sound en mogelijkheden helemaal mijn ding.

Ik ben 10 jaar in het bezit geweest van een MKS80 rev 4 met MPG80, na aankoop van een MKS70 en de mogelijkheid om ze qua (basic) sounds te vergelijken vond ik de iets beperktere MKS70 in verhouding qua waarde niet eens zo veel slechter klinken en heb ik de MKS80/MPG80 voor een goede prijs verkocht.
 
Korg monopoly
101
Ms20
Alpha juno 2 met pg
Dominion 1

Niet persé in die volgorde
 
Sinds eurorack haast geen synths meer aangeraakt. Pro2 is de enige die gebleven is.

Wat?! Al je elektrons verkocht... Nee toch zeker... :erm:

Voor mij is op dit moment mijn octatrack mijn favo synth (niet echt een synth, meer sequencer, sampler)
Als het dan toch een synth moet zijn dan zijn mijn favo synths de op-1 en de Analog four (veel meer heb ik niet :D )
 
Wat?! Al je elektrons verkocht... Nee toch zeker... :erm:

Voor mij is op dit moment mijn octatrack mijn favo synth (niet echt een synth, meer sequencer, sampler)
Als het dan toch een synth moet zijn dan zijn mijn favo synths de op-1 en de Analog four (veel meer heb ik niet :D )

Nee heb de trinity nog wel. A4 gebruik ik veel om het eurorack spul te sequencen, rytm voor de percussie eronder en octa al veel te lang niets mee gedaan. Twijfel of ik 'm wil houden. a4 verbleekt een beetje bij het eurorack spul qua sound moet ik eerlijk zeggen maar de sequencer blijft geniaal, helemaal met de fills en probability trigs
 
Moeilijk moeilijk moeilijk...........Van de analoge synths wint uiteindelijk toch de Moog voyager kwa kwaliteit terwijl m'n Korg 700s ook wel heel erg bruut rauw klinkt.

Van de digitale synths is de winnaarrrrrrrrr........De Roland D-50.

Maar waarschijnlijk denk ik daar morgen weer anders over :P

Ben gek op al m'n vintage gear:halleluja:halleluja:halleluja
 
de korg monotron die m'n broertje gejat heeft :P

nee mijn favo synth is toch wel m'n Moog Voyager en Yamaha SY-2.
 
Geinig dat deze thread nog steeds leeft. Had hem meer dan 13 jaar geleden al een keer beantwoord, en m'n favoriete synth is echt nog steeds dezelfde, m'n Jupiter-6.
Ondertussen wel een groot onderhoud gehad: alle sliders & pots, elcos vervangen. Ook Europa erin gezet. Is ie alleen maar beter van geworden.
Heb in de tussentijd nog een berg andere synths erbij gekocht, maar tenzij ik iets will waarvan ik weet dat ie het net kan, blijft het voor de meeste dingen toch de eerste synth waar ik iets op probeer uit te werken.

Mvg.

CoolRunning
 
Die heb ik helemaal niet gejat. Heb em alleen even geleend. Net als je Solina string ensemble :kroon:

oh ja, m'n Solina String Ensemble, you bastard! :P
je gaat me toch niet vertellen dat je meteen ook maar m'n Small Stone Phaser hebt mee genomen he?:P

je hebt geluk dat ik nog een Eminent 310u heb staan, anders kwam ik je opzoeken voor die Solina :P
 
Back
Top