• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg Z1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

J-Run

Bak koffie of geluid??
Lid sinds
28 november 2001
Berichten
875
Na wat eerdere twijfels doe ik toch mijn laatste stuk hardware weg. Ook gelijk mijn meest gekoesterde en trotse bezit:

De Korg Z1:)

Denk dat ik het niet hoef uit te leggen wat het is en wat je er allemaal mee kan. Hij is in goede staat en heeft de originele ROM kaart en een op maat gemaakte stofhoes.

Wilde er eigenlijk 600 voor vragen maar er zijn een paar hele kleine minpuntjes. Het dopje op de volume slider is kwijt. Deze heb ik weliswaar nooit bij mijn synth gekregen toen ik hem in 2001 kochte. Meerdere malen Korg en Feedback gebeld etc. en op een gegeven moment heb ik hem gekregen, maar is ie nooit aangekomen (kwijtgeraakt bij de post :confused: ?) Kan er natuurlijk altijd zelf eentje op doen. Is geen probleem. Verder heb ik de originele manual niet meer maar een kopie.

Verder is het natuurlijk een hele zware unieke bak geluid! De MOSS, XY KAOSS pad alle knoppen zowel in- en extern via midi instelbaar en een ROM kaart met heel veel presets (mocht je daar van houden). Naast een fijn geluid is ie ook heel erg handig als masterkeyboard. Heb hem destijds nieuw gekocht voor 3200 gulden (ongeveer 1450 euro) en de ROM kaart voor ongeveer 200 gulden (90 euro). Stoefhoes kost iets van 30 euro.

Dit bied ik allemaal aan voor het zachte prijsje van 550 euro. Op te halen in Leiden met afspraak.

Mochten Foto's nodig zijn. Ze komen volgende week. Ben deze hele week in Delft.
 
z1.jpg


Specifications:
Synthesizer Section Sound Generation : Multi-Oscillator Synthesis System
Sound Source : 2 oscillators(max.), Sub Oscillator, Noise Generator
Voices : 12 voices (expandable to 18 voices with optional upgrade board DSPB-Z1)
Keyboard : 61-key, velocity and aftertouch sensitive
Memory Capacity Programs : 256
Memory Capacity MultiSets : 32
Arpeggiator : 5 preset patterns, 15 user patterns
Effects : Digital multi effector, 15 x Insert effect and 3 x Master effect
Others Display : 240 x 64 LCD
Card slot : PCMCIA format (ATA or linear, 256K-4 Mbytes supported) up to 4096 Programs, 512 Multis, 240 User Arpeggio Patterns and 16 sets of Global settings
Controllers : Pitch Bender, Modulation Wheel, X-Y Pad, Modulation SW 1 &2, X-Y Hold SW, Portamento SW, Knobs 1-5, Filter Knobs (Cutoff, Resonance, EG Intensity), Filter EG Knobs (ADSR), Amp EG Knobs (ADSR), Arpeggiator Control Knobs (Gate, Velocity, Resolution, Speed)
Connectors : L/Mono, R, Phones, MIDI IN / OUT / THRU, Damper pedal, assignable switch, Volume pedal, assignable pedal
Dimensions : 42.9"(W) x 13.7"(D) x 4.7"(H) mm
Weight : 30.6 lbs
 
Kzie dat ik een beetje hoge prijs vraag:bekdicht:

Daarom nu voor € 500,-
 
doe anders een leuk bod, hij moet weg en wil geen inruil.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top