Marsman - Wind mee

Vind de track wel lekker moody en organisch klinken.
 
nou..daar komt ie dan.. jij wil technische aanmerkingen, dan ga je ze krijgen ook ;)

geintje, ben hem nu pas aan het luisteren.. zal mij benieuwen..

andere galm op de rhodes is misshien een idee.. de rhodes klinkt wat goedkoop nu.. valt buiten de mix.. iets zachter kan ook, of miscchien hoogmid wat naar beneden trekken.. misschien een pianogeluid met wat minder 'bell' .. ik bedoel waneneer de rhodes lead gaat spelen, in het intro is hij prima zo.

lekker beat wel! .. alleen de 2e snare van de maat zo ik persoonlijk ook de galm van laten uitklinken.. ik word nu elke keer 'uit de ruimte' gerukt..

ow..en hij is te kort :D

voor de rest..puik werk!!

check deze gast

www.slemper.com

deze muziek ga je op prijs stellen... ligt wel in jouw straatje..

klik op discography, daar kun je z'n hele cd luisteren..
 
hoihoi

het groovt lekker, ik vind die afgehakte electrodrum clicks (?) erg vet, dat zou ik ook wel willen kunnen maken (werkwoordenoverload..). Ik neig een beetje ernaar te zeggen dat ergens een thema ontbreekt, maar dat is nu juist ook weer het doel van de track denk ik? Meer soundscape achtig.
 
Bedankt voor je commentaar! :)

Over dat thema heb je gelijk. Ik denk niet dat ik daar zelf aantoe ben om een thema in mijn nummers te stoppen. Komt nog wel in de toekomst.. denk ik. hehe
Ik houd er nu wel van om gewoon een mooi sfeertje neer te zetten waarin ik lekker weg kan dromen.
 
Origineel geplaatst door Marsman
Bedankt voor je commentaar! :)

Over dat thema heb je gelijk. Ik denk niet dat ik daar zelf aantoe ben om een thema in mijn nummers te stoppen. Komt nog wel in de toekomst.. denk ik. hehe
Ik houd er nu wel van om gewoon een mooi sfeertje neer te zetten waarin ik lekker weg kan dromen.

Dat is ook iets waar ik inderdaad erg van hou; gewoon een mooie sfeer neerzetten. En dat is in dit nummer ook zeker gelukt! Erg relaxt, en lekker mellow. Prettig om bij weg te dromen inderdaad. :okdan:
 
Back
Top