Jupiter-8V Update

Idd het kost gewoon veel CPU. Er wordt echter wel hard aan gewerkt om dit te optimizen zonder dat er concessies worden gedaan mbt de sound. Gelukkig worden de CPU's wel steeds sneller.
 
Origineel geplaatst door iunowhu
De echte Juup kan ook in Unison polyfoon gebruikt worden.

precies en daarin zit juist het karakter van een overroepen J8 :D
 
Origineel geplaatst door xpanded stereo
Idd het kost gewoon veel CPU. Er wordt echter wel hard aan gewerkt om dit te optimizen zonder dat er concessies worden gedaan mbt de sound. Gelukkig worden de CPU's wel steeds sneller.

Ik ben wel benieuwd over een jaar of die met steeds meer cores, hoe het dan weer allemaal klinkt.
 
Origineel geplaatst door mc_kwok
Nou nou. Ik herinner me nog een bepaald voorval met mLan als onderwerp en een vertegenwoordiger/demonstrateur van Yamaha.
Daar heb je helemaal gelijk mee. En daar ben ik ook door diverse mensen over aangesproken.
Iedereen schiet wel es een keer uit z'n slof en da's menselijk.
Alleen vind ik dat wat anders dan in bijna alle posts die je maakt schuttingtaal te gebruiken.
Dan wordt het structureel ipv incidenteel en wordt de persoon in kwestie eigenlijk niet meer zo serieus genomen. En in dit geval klaagt hij daar zelf ook wel eens over. Maar blijkt niet door te hebben waardoor dit komt.
 
voor de laatste keer dan off topic

nu wil je me in een hokje duwen fuse, waar ik niet hoor

nogmaals de vraag.. "schijtplug" en "shitty" is de schuttingtaal waardoor jij je genoodzaakt voelt om er iets van te zeggen? (lees maar terug, het is echt zo)

hoe serieus iemand me neemt moet ie zelf maar weten
waar heb ik geklaagd dat ik niet serieus wordt genomen?
waarom denk je dat ik serieus genomen wil worden?

ik vind dat anderen zichzelf eens niet zo serieus zouden moeten nemen, das heel wat anders

maar goed, jou om onderbouwing vragen heeft nog nooit iets opgeleverd, dus hier vast ook niet

@xpanded: ik vind dat een verhelderend verhaal over jelle's probleem. mij stoorde t vooral dat op dat vlak totale radiostilte bestond en er tegelijkertijd wel tijd is om een schijt(hihi)plug te behandelen. vanaf mijn kant genoeg daarover
 
Back
Top