Access Virus TI OS 2.0

Access heeft op Namm 2007 nu officieel OS v2.0 voor hun Virus TI-synths aangekondigd.
Deze gratis firmware-update biedt nieuwe synthese-methodes zoals graintables, formant-gebaseerde oscillatoren en verbeterde wavetable-synthese, nieuwe rom-banken en meer. Het beste van alles: de update is zeer binnenkort te downloaden. Volgens het persbericht zelfs vanaf nu. (Op de Access-site staat op dit moment overigens nog 1.24 als laatste OS-versie).

000008605.jpg
 
rustig maar koekebakker, ze bakken dit keer een lekker koekje voor jouw. dat heeft zn tijd nodig :) we hebben niks aan half gebakken koeken. nee gekheid,, :peukie:

maar vraag me af hoe het nu staat met bugs. meestal als er een nieuwe update komt, komen er ook weer bugs bij.....
:erm: maja dit is toch positief na wat ze ons eerst geflikt hadden met die bugss.

focking upgrade gek, wat een mega vette synt... ben vooral geintreseerd in die nieuwe graintable synthese :P

Spectral sickness 8D
 
LEIP! uploaden die handel Crosland! Zalige spacepad daar aan het einde van het filmpje.
Ben ik ff blij met die Ti van mij.
 
Origineel geplaatst door koekebakker
LEIP! uploaden die handel Crosland! Zalige spacepad daar aan het einde van het filmpje.
Ben ik ff blij met die Ti van mij.

Inderdaad zeg! Zieke shit!
 
Back
Top