Logic upgraden?

Ethereal

Instant Fuck-up
Lid sinds
25 februari 2003
Berichten
1.511
Locatie
Varsseveld
Ik kan erg goedkoop aan Logic 3.5 Silver, en aan een upgrade pakket van 4 naar 5 komen. Origineel dus..
Is er een mogelijkheid om van 3.5 naar 4 te upgraden? Kan zo gauw geen upgrade pakketten vinden..
En dan van silver naar Platinum? Please enlighten me! :okdan:
 
Thanks voor de link!

Wat zijn het precies? Ik zie alleen logicplatinum551 in de bestandsnaam staan, en er staat verder geen info bij... Neem aan dat dit een upgrade is, maar vanaf welke versie naar 5.51?

Het gaat me juist om de upgrade van 3.5 naar 4 (en dan platinum)! Aangezien ik het pakket 3.5 silver, en de upgrade van 4 naar 5 kan aanschaffen, maar dan dus de upgrade van 3.5 naar 4 mis...
 
Origineel geplaatst door Ethereal
Thanks voor de link!

Wat zijn het precies? Ik zie alleen logicplatinum551 in de bestandsnaam staan, en er staat verder geen info bij... Neem aan dat dit een upgrade is, maar vanaf welke versie naar 5.51?

Het gaat me juist om de upgrade van 3.5 naar 4 (en dan platinum)! Aangezien ik het pakket 3.5 silver, en de upgrade van 4 naar 5 kan aanschaffen, maar dan dus de upgrade van 3.5 naar 4 mis...


hmmm , zal even kijken, trouwens denk aan de ondersteuning bij dit iets oudere pakket
en vooral bij PC gebruik zal dit beperkt zijn.
 
Origineel geplaatst door Digimod
hmmm , zal even kijken, trouwens denk aan de ondersteuning bij dit iets oudere pakket
en vooral bij PC gebruik zal dit beperkt zijn.

Als je zou willen doen, heel graag!! En de ondersteuning, tsjah, ik kan 3.5 kopen voor een tientje, en de upgrade van 4 naar 5 ook, dus echt een buil zal ik me er niet aan vallen, en het is voor mij een goede en goedkope manier om 'legit' te gaan :okdan:
 
NE1? (WHAHAHAAHAHAHAHA WOORDGRAPJE omdat mijn band ok NE1 heet en dat weer slaat op.. Euhm.. Njah laat ook maar :P)
 
Echt niemand? Zou zonde zijn om het pakket te laten liggen, maar aan de andere kant: dan moet ie wel te upgraden zijn natuurlijk...

Het gaat om de upgrade van 3.5 silver naar 4 platinum!
 
Origineel geplaatst door Ethereal
Echt niemand? Zou zonde zijn om het pakket te laten liggen, maar aan de andere kant: dan moet ie wel te upgraden zijn natuurlijk...

Het gaat om de upgrade van 3.5 silver naar 4 platinum!

Heb je deze vraag al aan Emagic.....ehhh, Apple gesteld?

Ik denk dat dat dus niet mee gaat lukken......

gr,
Marc
 
Back
Top