De SF Contest 2006 Stem-thread

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
3 punten AOR
2 punten MeThOxY
1 punt Flesje

Was erg moeilijk kiezen, veel kwaliteit en verschillende genres.
Goed werk hier!:okdan:
 
3 punten: ReturnOfTheSpaceInvaders - ClearYourMemory
2 punten: ESPB - Meritocracy
1 punt: Bartology - Open your eyes

verder nog in de top 5:
AOR - Gus Goes to Cybertown
Paraphonic Vibe - Landslide
 
3 punten - Fjoesz
2 punten - Dr. Ripsaw
1 punt - Trigg

Dit is dus puur een lekker subjectieve mening. Anders was Marando op nummer 1 gekomen, erg goed nummer met veel potentie. :okdan:

Jammer dat er geen top10 kan, er zijn zo veel goede nummers die ook het vermelden en waarderen (in punten) waard zijn (Divi, Idiotheque, Dj Alpha J, Proto+Sly, Phochos, Brmzz, Geomasonic)
 
Stemmen

Stemmen

3 punten: Alan
2 punten: DJ Bies
1 punt: BRM ZZ

Alan: veel zorg besteed aan de sound op zich, leuk gemixed!

Kwaliteit is over het algemeen niet echt slecht (op enkele schrikbarende na) maar echt veel toppers zijn er niet dit jaar.

Greetz,

Quintus
 
Tada

Tada

3 punten Brmzz 'Clear Your Mind - Erase Your Memory'
2 putnen DTR 'The end is the beginning is the end'
1 punt Cream 'Walzer'

Moeilijk weer. Ik zou ook nog wel een puntje voor Guy Lian willen geven.
Is het niet eerlijker als je alle numers een cijfer geeft? :)
 
3 pnt: Cream - stak er duidelijk bovenuit. Hele fijne sfeer, goed uit gewerkt. Puike track
2 pnt: Hazes - Je herkenbare style mag ik wel, en ook deze is lekker. Hoewel ik 'Me and my machine' beter vind!
1 pnt: EPSB - niet echt mijn style maar wel een hele complete en goed uitgewerkte track. Vooral een erg lekkere bassline

Ik vond 't pittig dit jaar, weinig tracks die in mijn straatje zaten.
 
contest

contest

fjoesz : 3 points
brmzz: 2 points
divi : 1 point

:engel:
 
Al redelijk snel had ik mijn favoriete 10 nummers bij elkaar.. maar om hier vervolgens een top3 van te maken was erg lastig! Maar ik heb de tijd genomen en ik ben gelukkig nog optijd!! :-)

3 punten: ESPB - Meritocracy
2 punten: Bies & Simon Pritchard - Nothing Lasts Forever (complimenten aan de zanger!!)
1 punt: trigg - Mr. Anderson

Respect voor alle inzendingen, zat echt veel mooi spul tussen! :okdan:
 
3 Punten: Fjoesz
2 Punten: Divi
1 Punt: Trigg
 
3 punten: brmzz
2 punten: fjoesz
1 punt: divi

Meest opvallende track: scarum.
Na 35 minuten (ongelofelijk dat ik het volgehouden heb) kreeg ik overal de kriebels en MOEST
ik 'm afzetten. Waarschijnlijk was ik anders de nieuwe slachter van SF geworden 8D
Wat een sfeertrack !
 
3 pt: Maraondo - Hear me now
2 pt: Bartology - Open your eyes
1 pt: Trigg - Mr. Anderson

Veel goeie tracks weer dit jaar!
 
Laatste dag

Laatste dag

Bericht door een moderator:
Beste forumleden, let op! Vandaag is de laatste dag dat er gestemd kan worden voor de beste SF-track 2006. Om 00:00 uur vanavond sluit de stemronde.

Dus kom op met die stemmen!
 
MOEILIJK!

veel leuks, veel stoms

ik ben maar uitgegaan van authenticiteit

3 punten Bodo.. lekker sfeertje.. de stem klinkt wat schel her en der moet ik wel zeggen.. en de whiskey en sigarenfeel is niet overal even consequent. maar als ik t begin hoor word ik al blij
2 punten Hazes. ik graaf je stijl nogal.. ik heb betere gehoord en deze zou wat uitgewerkt mogen worden nog, maar lekker
1 punt BRMZZ. meer geven zou stom zijn, want misschien win ik t nog van je :D hehe maar ook geen 3 punten vanwege dat t toch verder uitgewerkt had mogen zijn. de sublimiteit van Secrets of the machine haalt t net niet(vind ik) simpel omdat t wat aaneengeplakt voelt. maar de BRMZZZ stijl is gaaaaaaafffffffffff

verder moet ik er bij zeggen dat de helft niet te luisteren is.. dat ik t erg jammer vind dat ik m van prosoloist niet kon horen. en die megairritante nextpage wacht 3 miljoen jaar myspace rommelellende is ECHT NIET TE DOEN

:D
 
bijna vergeten..

3 punkts voor Trigg, vanwege zo-zou-ik-ook-es-een-nummer -willen-maken gevoel. ook vanwege het gebruik van acoustische instrumenten.

2. punkts voor Fjoesz. cool maar het slechte engels en de lange intero eruit knippen en je verdient 3 punten. hmmm hiermee duw ik mezelf wel van de 3 plek positie af, maar dan moet je maar niet van die coole shizzle doen.

1. Hazes. Dikke track... gewoon dik...

net buiten de punten maar toch ff vernoemen : Divi, ook errrrug dik alleen waar is die dikke zanglijn?

iedereen ook bedankt voor luisteren en stemmen van mijn track.

have FUN!
 
Hee allemaal! Complimenten voor de inzendingen van dit jaar! :okdan:

Mijn punten gaan naar:

3 punten - Danny - Jewel of the (Ant)Arctic
2 punten - von haulshoven - Overture 1956
1 punt - ProtoHuman & Sly Dog a.k.a. Planet Unknown - Wupp0r

Eervolle vermelding voor de vette track van Brmzz - helaas ben ik nèt niet danceliefhebber genoeg om m'n kostbare punten eraan te spenderen... :D
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top