De SF Contest 2006 Stem-thread

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Even voor de duidelijkheid er is niks bij waar ik stijl van achterover viel ( positief) :D

Ik wil met absolute nummer 1 zetten wegens goede produtie,technieken,kwaliteit van sound en eigelijk gewoon alles en omdat het mooi is...

nr: 1 Danny/Guy Lian ( dat Antartica verhaaltje...)
nr 2: Hermax
nr 3: Barthologie

nr: 4 Unic
nr: 5 Allen

Ik vind het Nummer van Danny zelfs behoorlijk boven de rest uitstijgen...

:geslaagd:
 
ik ben er ook uit dan....

Nummer een voor 3 punten: Bodo
Nummer twee met 2 punten: Bassio
Nummer drie met 1 punt: Cream
 
met vlag en wimpel; 3 punten, electroshock piggybank - meritocrazy fused.
deze ga ik komende vrijdag al in de rokerij 1 in amsterdam draaien als de maker 6 track meen ik nog een betere uitvoering heeft hoor ik dat graag.
2 punten barthology = open your eyes. mooie pads en solo.s
1 punt, deze kon ik niet laten lopen als progrock liefhebber, von househoven - historic edition 2.
 
Origineel geplaatst door bliepertronic
met vlag en wimpel; 3 punten, electroshock piggybank - meritocrazy fused.
deze ga ik komende vrijdag al in de rokerij 1 in amsterdam draaien als de maker 6 track meen ik nog een betere uitvoering heeft hoor ik dat graag.
2 punten barthology = open your eyes. mooie pads en solo.s
1 punt, deze kon ik niet laten lopen als progrock liefhebber, von househoven - historic edition 2.

ik denk dat je Von Haulshoven bedoeld?
 
3 pnt. brmzz :halleluja
2 pnt Cream :D
1 pnt Tragmadat :okdan:


Was weer moeilijk :walker:
Hoop goeie tracks


Groetjes:doei:
 
God wat een hoop leuke muziek...

ik heb *eerlijk is eerlijk* alleen de liedjes geluisterd die ik met een klik kon downloaden....misschien vind je me een lul, maar ik ga niet van 30 sites uitzoeken waar ik op welk knopje moet douwen...


Anyway, here's my list:

Drie punten voor Feike - Dinner
Twee punten voor Alex O'Rion - Gus goes to Cybertown
Een punt voor Marando - Hear me Now

Jongens en meisjes, allemaal bedankt voor al die leuke muziek! Heb me goed zitten vermaken op mijn werk. ;)
 
Yep ik weet het zeker:

3 punten: Unic
2 punten: Danny
1 Punt : Bodo

Prachtige muziekjes weer!

Groeten,

Pascal
 
Ik daarentegen weet er helemaal niks van, maar toch doe ik het zo:

3 punten: Trigg - Mr. Anderson
2 punten: Danny - Jewel of the (Ant)Arctic
1 punt: Fjoesz - Dinner
 
Origineel geplaatst door bazziman
God wat een hoop leuke muziek...

ik heb *eerlijk is eerlijk* alleen de liedjes geluisterd die ik met een klik kon downloaden....misschien vind je me een lul, maar ik ga niet van 30 sites uitzoeken waar ik op welk knopje moet douwen...


Anyway, here's my list:

Drie punten voor Feike - Dinner
Twee punten voor Alex O'Rion - Gus goes to Cybertown
Een punt voor Marando - Hear me Now

Jongens en meisjes, allemaal bedankt voor al die leuke muziek! Heb me goed zitten vermaken op mijn werk. ;)

feike = fjoesz.. bedankt :)
 
Allemaal erg mooie tracks, maar deze zijn het voor mij geworden:

3 punten : Alan
2 punten : Marando
1 punt : Brmzz
 
3 point fur ESPB Six track, gewoon heel lekker en 10 jaar te laat want als onze beste Hi-techsoulvrienden a la Dimitri etc. nog groot waren geweest dan was deze track zeker een hit geworden. Hele lekker sfeer verder. Dat Oosterse hoeft van mij niet maar absoluut respect!

2 point fur Protohuman die met deze track weliswaar niet vernieuwend is maar wel een hele lekkere sfeer weet neer te zetten.

1 point fur Dr.Ripsaw. Prima track met lekkere elementen en ingredienten.

Mannen allen ook diegene die geen punten hebben gekregen allemaal goed werk afgeleverd!

My compliments! :halleluja
 
Wat een boel leuke inzendingen! :halleluja



>>>>> Mijn score: <<<<<

Op de 1ste plaats met 3 punten: ESPB
Op de 2de plaats met 2 punten: Guy Lian
Op de 3de plaats met 1 punt: Fjoesz






:peukie: :okdan:
 
zo gaan mijn punten:
3 punten marando (hear me now)
2 punten dr.ripsaw (landslide)
1 punt trigg (mr.anderson)
 
En mijn 3 punten gaan naarrrr....Guy Lian! God, wat heb ik een hekel aan dit soort muziek, maar deze is zóóóó goed gemaakt, daar kan ik gewoon niet omheen :halleluja
Verder geef ik fjoesz 2 punten: die vocal had niet gehoeven, maar allemensen, deze track ROCKT als een malle! (of moet ik zeggen "funkt", fjoesz? ;))
Nog één punt voor Geomasonic, klinkt verdomd goed, onheilspellend en ik ben een sucker voor die etnische vocalen...Erg gaaf!

Nog een eervolle vermelding voor bodo: ik waan me meteen in Brussel bij nacht als ik dit hoor. Jammer dat 'ie qua tekst af en toe uit de bocht schiet qua meligheid, anders was 'ie zeker in mijn top 3 terecht gekomen.

En verder veel goede dingen gehoord, maar zoals bij elke wedstrijd kan er maar één de winnaar zijn (/insert henny huisman) etc.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top