Daar staat Windows Vista voor de deur!!

Origineel geplaatst door manvsmachine
Ik heb een schijf van 100 gig onderverdeeld in 2*25gig voor windows vista en xp en 1*40 gig voor data

ik heb er ook nog wel een schijf naast van 160 gig met 2 partities voor data.
 
Ik nog 1x 40 gig extern voor data e.d. In een laptop krijg je zo moelijk 2 hd's
 
Origineel geplaatst door MusiQmaN
nou een goede hd van 160-300 kost toch al gauw tussen de 100 en 200 euries

het kan toch :D

ik heb een 300gig!!! schijf gekocht voor 90 euries ;)

das toch wat beter dan die 6gb intern :D

nu alleen nog het ram geheugen opgraden tot 2x 512
 
hij bedoelde mijn opmering denk ik ;)

nou dat visat veel geheugen nodig heeft... ik zie dat je rond de 100 euro geen grote hd 9al dan niet extern) kon krijgen... dus wel.. :D gewoon goed zoeken, en gij zult vinden ;)
 
nee, even zonder gekheid, ik heb zelf een xp bak met 1gb geheugen, is nog nooit vastgelopen en is krachtig genoeg. ik zie geen reden voor een upgrade ..
ik heb 2x 160 gig. de eerste ingedeeld in 25+25+110 voor dual boot win + data, de andere 160 voor data.
internetten en dergelijke doe ik niet met die pc.
 
:biertje:
Persoonlijk vind ik het altijd wel leuk om nieuwe dingen uit te proberen op OS gebied.
En vind ik het wat dan blijf ik het gebruiken.

ZO ook dus met windows XP....win 2k was ik snel op uitgekeken.
Vista ben ik nu nog aan het uitvogelen.
 
Ik draai vista met 1gb ram. Dat draait echt lekker hoor :). Pas op het moment dat ik 2 vmware machines opstart geeft ie problemen met snelheid. Maar goed Vmware is ook niet bepaald het lichtste pakket :D. Verder crasht vista sinds ik een andere webcam gebruik helemaal niet meer gelukkig. Het lag dus echt aan de hardware.
 
Hmmm...ik begin toch wat probleempjes te hebben met de drivers van me emu 1212m
Af en toe een krakend geluid....
Denk dat de driver het moeilijk heeft om de boel goed werkend te houden.

Maar veur de rest werkt alles nog prima :biertje:
 
Origineel geplaatst door MusiQmaN
nee voor de algemene communicatie tussen pc, mn pda (met mp3 speler) camera en foto camera.

lekker muzikaal dus :W
 
zijn er al vista gebruikers hier?

zijn er al vista gebruikers hier?

A-310107.gif
 
Gebruik al een maand of twee via m'n werk (ik zit in de ICT) de Ultimate versie en ben er eigenlijk best tevreden over. DE versie voor consumenten is gisteren uitgekomen, maar voor bedrijven was ie er dus al een maand of twee geleden.

De systeemeisen vallen me toch nog mee. Al die grafische meuk kun je namelijk gewoon uitzetten. Echt een goede reden om over te stappen van XP naar Vista zie ik echter niet. Vista is vooral mooier, maar kan niet echt vele meer dan XP. De grootste concurrent voor Vista is dan ook Windows XP. Ik verwacht wel een run op Windows Vista in de toekomst. Met name voor gamers is Vista wel een verbetering (Direct X 10 etc.)

Als je administrator bent in Vista, krijg je voor alles wat je doet een waarschuwing. Erg goed bedoeld, maar stront irritant. Dat kun je uitzetten, maar dan wordt je constant lastig gevallen met het feit dat je het uit hebt gezet.

Nu even over de muziek. Ik heb e.e.a. uitgetest, maar dat is geen succes.
Mijn midisport 8x8 en 4x4 worden wel standaard herkend, maar werken niet perfect. De USB driver voor de Korg legacy collection en Micro-X herkent ie ook, maar als standaard midi device, waardoor ik maar 1 applicatie tegelijk gebruik kan laten maken van dat midi apparaat. Verder ziet ie de USB driver van de x0xb0x niet.

Voor de emu1212m vond ik ook nog geen Vista driver.

Kortom: Mooi en stabiel OS, met veel overbodige grafische toeters en bellen. Even wachten nog op de Vista drivers voor de diverse muziek hard- en software.
 
daarom zit ik nog steeds op windows 2000....en ik kan nog steeds bijna 99% dan van mijn programma's draaien. Op mijn laptop heb ik xp, en meteen de win2k look en feel gegeven, ik vindt vista maar uitmelkerij.....maar straks zal ik wel moeten :(
 
Back
Top