Track op soundclick

oké, hier kom ik:

japan: vindem wel goed, zou alleen stukje inkorten (tot iets minder dan 4 minuten ofzo), kon me nu net niet de hele tijd boeien
in vergelijking met de rest was deze wel het minst mn ding, maar das ook persoonlijk waarschijnlijk :)

subconscious: erg mooi, dat begin al...en blijft goed :)
hmm, moet ook wel toegeven dat deze me ook nét iets te lang duurt, niet veel, maar... ofwel maak je ze iets te lang, ofwel heb ik weer eens last van een veel te kleine interessespanne;)

a desert: wat ruiger, maar dat mag ook :)
zou deze eigenlijk echt een heel stuk inkorten en een echt korte track van maken, zo komt hij beter tot zijn recht denk ik... kort maar krachtig!

cumulus: soundscape-achtig begin, klinkt al goed :) en vind 'm voor de rest ook mooi:)
zie er zelf soort van mogelijke album-outro in, met zo'n fade-out van een minuut of langer op het einde :)


oktober meteen ook nog een keer geluisterd, blijf 'm goed vinden :) én is volgens mij perfect als intro :) (geen idee waarom ik hierbij kom eigenlijk, denk anders nooit in albumtermen)
 
ik vind maar 1 goei en dat is subconsious.
mja mijn smaak is dan ook een groot verscil van styl,ik ben voor het gerne,trance,hardtrance,rave,techno,hardstyle en jump.
dus een totaal een andere styl.

maar ik vind ze wel alle 5 heel proficioneel gedaan.
van kwaliteit en afmix en al vree goei en kwa van sounds.
maar tjhah de styl he.
niet dat ik het waardeer he,het is muziek!
maar ik moet het zeggen hoe het is en wat ik er van denk.
veel sucses met je nieuwe song.
en keep on working!;)
 
wel, moet eigenlijk zeggen dat wunderwald niet zo mn ding is...
ik vind het muzikaal gezien een beetje "plat" in vergelijking met de rest

maar de rest blijf ik dan ook echt mooi vinden :)
 
Back
Top