elektro blitzkrieg lebensraum

Vindt de titel net zoals de muziek behoorlijk smaakloos.

Sorry. :erm:
 
Geef me 1 reden waarom het nummer zo moet heten ?
Bedacht je deze naam zomaar spontaan, of zat je met 1 oog discovery te kijken.
AAP!
 
Origineel geplaatst door Negative Plus
Geef me 1 reden waarom het nummer zo moet heten ?
Bedacht je deze naam zomaar spontaan, of zat je met 1 oog discovery te kijken.
AAP!

Hahahaha....

Als meneer Discovery had gekeken, was er nog een kans geweest dat hij geweten had dat zijn titel nergens op slaat.


Ik had het "Motorzaag poepkut vrachtwagen" genoemd. Daar is evenmin een touw aan vast te knopen en spreekt sommigen ook ongetwijfeld aan door de idioterie. Maar tegelijkertijd loop je niet de kans dat je mensen op de borst stuit.


[edit]

Hoewel er inhoudelijk weinig is om je druk over te maken. Zowel Lebensraum als Blitzkrieg zijn loze termen. Niets achter te zoeken, het slaat alleen nergens op en roept de vraag op wat de bedoeling er van is.
 
Origineel geplaatst door Kraan
Hahahaha....

Als meneer Discovery had gekeken, was er nog een kans geweest dat hij geweten had dat zijn titel nergens op slaat.


Ik had het "Motorzaag poepkut vrachtwagen" genoemd. Daar is evenmin een touw aan vast te knopen en spreekt sommigen ook ongetwijfeld aan door de idioterie. Maar tegelijkertijd loop je niet de kans dat je mensen op de borst stuit.


[edit]

Hoewel er inhoudelijk weinig is om je druk over te maken. Zowel Lebensraum als Blitzkrieg zijn loze termen. Niets achter te zoeken, het slaat alleen nergens op en roept de vraag op wat de bedoeling er van is.

Het zijn zeer zeker geen loze termen maar zeer beladen termen...
Maar als kind van naoorlogse ouders en grootouders wel te begrijpen ....
 
Origineel geplaatst door Kraan
Hahahaha....

Als meneer Discovery had gekeken, was er nog een kans geweest dat hij geweten had dat zijn titel nergens op slaat.


Ik had het "Motorzaag poepkut vrachtwagen" genoemd. Daar is evenmin een touw aan vast te knopen en spreekt sommigen ook ongetwijfeld aan door de idioterie. Maar tegelijkertijd loop je niet de kans dat je mensen op de borst stuit.


[edit]

Hoewel er inhoudelijk weinig is om je druk over te maken. Zowel Lebensraum als Blitzkrieg zijn loze termen. Niets achter te zoeken, het slaat alleen nergens op en roept de vraag op wat de bedoeling er van is.

Het zijn zeer zeker geen loze termen maar zeer beladen termen...
Maar voor iemand met ouders en grootouders van na de oorlog te begrijpen...?
 
Last edited by a moderator:
Origineel geplaatst door 6 trak
wat is dat toch met dat Duits? ...is het stoer ofzo om het te verbinden aan electro...? :erm:

Ach, als zelfs negers uit Detroit platen uitbrengen onder het pseudoniem van een voormalig hoofd van de Stasi wat nooit opgepakt is, met de titel "Racial Hygiene And Selective Breeding" en vervolgens zo op de foto gaat:

ownartiest23.jpg


Waarom stellen we hier nog vragen?
 
Origineel geplaatst door bikkel
Waarom stellen we hier nog vragen?

Waarom niet? :D
 
Origineel geplaatst door Exzit
Het zijn zeer zeker geen loze termen maar zeer beladen termen...
Maar voor iemand met ouders en grootouders van na de oorlog te begrijpen...?

Blijft natuurlijk afhankelijk van je persoonlijke interpretatie. Feit is dat de publieke interpretatie van van deze terminologie na decennia langzaam uit de taboesfeer komt. Wat mijn inziens niet kwalijk hoeft te zijn. Beide hierboven genoemde termen bestonden al voor WW2. Evenals bijvoorbeeld uber- untermensch. Ik zou niet weten waarom die termen inmiddels niet weer in de context gebruikt kunnen worden waarin ze oorspronkelijk uit komen.

Om ze nu te pas en te onpas gaan gebruiken om een beetje in het rond te lopen schoppen met bovenstaand als excuus is natuurlijk triest en zwaar puberaal.

Btw: Zijn we (bijna) niet allemaal naoorlogse kleinkinderen?

Don't get me wrong! Dit is vanuit mij geen defensieve discussie die aan jou gericht is hoor! Ik ken je persoonlijke achtergrond en je beweegredenen tot je reply niet. Maar dit is gewoon mijn visie.
 
Origineel geplaatst door Kraan
Blijft natuurlijk afhankelijk van je persoonlijke interpretatie. Feit is dat de publieke interpretatie van van deze terminologie na decennia langzaam uit de taboesfeer komt. Wat mijn inziens niet kwalijk hoeft te zijn. Beide hierboven genoemde termen bestonden al voor WW2. Evenals bijvoorbeeld uber- untermensch. Ik zou niet weten waarom die termen inmiddels niet weer in de context gebruikt kunnen worden waarin ze oorspronkelijk uit komen.

Uebermensch bestond wel, maar Untermensch is een Nazi-term. De Untermensch heette bij Nietzsche Lastman en stond voor een soort 19e eeuwse metroman. Ik verdenk Smackos dan ook van Nietzsche-sympathieen.
 
vin het zelf niet echt elektro
maar wist niet wat het anders moest zijn

de titel mmm spontaan genomen
komt omdat we bij kunstgeschiedenis net zijn beland in 1940 - 1945
en we nogal wat duits gedoe moeten kennen dus
ik vind hitler zn reactie op de kunst van toen wel grappig
en picasso zn guernica en wat ie dan zei tegen een nazi
ben daar momenteel met bezig vandaar

nuja ik moest dat niet linken aan een brol liedje

tspijt me dat deze titel julie slecht bevallen is
eerste keer datk iets duits neem

tis ook maar bezigheidstherapie voor mij
en dat zal ook altijd zo blijven tenzij ik er helemaal met stop :)

titel trekt anders wel aandacht
maar niet de juiste


rommelig ben ik met akkoord
tligt nog niet in mn mogelijkheden een track af te werken
zoals ik al zei tis maar wat geknoei
heb wel betere dingen te doen :)
 
Laatst gewijzigd:
wat een stelletje azijnpissers hierzo.....wat maakt t toch uit wat voor titlel je bedenk!

Volgens mij zitten we hier op een muziekforum ....

En ...Electro is ook maar een naam van een hokje in de grote muziekstromingen hokjesfestijn!

Ik vond t wel een relaxe track
 
Origineel geplaatst door grainshifter


En ...Electro is ook maar een naam van een hokje in de grote muziekstromingen hokjesfestijn!


Ja man laten we trance ook electro gaan noemen.
Zoals nu al gebeurd met van die ID&T triolen staccato hits
 
ik vind het wel een coole track... dat ie wat rommelig is dat maakt totaal niet uit voor wat erin zit! hij is fijn.
<<<<<<<<< voor brmzz
(boeie die naam. ik heb er geen last van, een titel is maar een titel.)
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Roel
ik vind het wel een coole track... dat ie wat rommelig is dat maakt totaal niet uit voor wat erin zit! hij is fijn.

(boeie die naam. ik heb er geen last van, een titel is maar een titel.)

dan verander jij je naam toch in visstick. :mega:

Titel/ presentatie is net zo belangrijk.

EN al ophef over duitse nazi termen. Ik vind het net zo schokkend dat alles maar electro genoemd word. is ook maar een naam...

ik vind de track lekker poppig. Hij is clean en rechtoe rechtaan. misschien ergens een chick opvissen om er overheen te bleren. oja in het duits want dat is (h)ip
 
Back
Top