Reactable ..

JohnDoe31

Gedeactiveerd account
Lid sinds
13 december 2001
Berichten
7.877
Locatie
R'dam
Niet nieuw maar wel zo vooruitstrevend als de pest

http://www.youtube.com/watch?v=0h-RhyopUmc ..

De visuele feedback maakt het programmer proces zoveel malen intuitiver en inzichtelijker .. je ziet gewoon wat je doet en dat maakt het wat mij betreft erg innovatief !

( had al een reactie gegeven in een topic waar over reactable geschreven wordt maar bijna niemand begreep het )

Enjoy ..
 
Idee is cool, uitvoering ook wel. Voor groovebox achtige dingen lijkt dit me wel heel leuk, zeker als het wat kleiner uitgevoerd zou kunnen worden. Toch heb ik liever echte knopjes en toetsen, ik speel lijntjes liever en of dit concept bijzonder handig is voor sounddesign weet ik niet..
 
Heel cool, ik zie het wel liever met magneten en dan op een verticale wand.

Lekker virtueel patchen.. maar ik zie nog niet echt dat het echt bespeeld wordt, dat mis ik een beetje.

Maar goed, erg cool.
 
Beste mods,

Bij deze mijn oprechte excuses,dit is al de derde keer dat ik denk met iets nieuws af te komen zonder eerst grondig het forum door te snuffelen....

Sorry!
 
Gisteren 't systeem werkend gezien op Clash in Groningen. Grappig systeem, aardig om met blokjes te schuiven. Maar echt handig is het niet. Meer een kwestie van: "doe maar wat, misschien komt er wat aardigs uit". Meestal gewoon een bak herrie.... Bovendien zijn de blokjes zo wazig gelabeld dat je echt niet begrijpt wat je nu precies toevoegt. Leuk om een keer in 't echt gezien te hebben, maar dat was 't dan ook wel. Voor zover ik kon zien draaide het in maxMSP.

Het leukste aan het systeem vond ik toch wel de jongedame die het uitlegde ;).
 
je hebt ook zo'n programma bij de mac waarbij je in een veld 'geluids 'objecten kan plaatsen en die elkaar laten beinvloeden, effecten enzoo.

Maar weet niet meer hoe het heet =(

iemand ?
 
Reactable.. vreemd soort modular

Reactable.. vreemd soort modular

Echt apart, maar wel te gek speelgoed..:halleluja

Check dit
 

Attachments

  • reactable.jpg
    reactable.jpg
    8,9 KB · Bekeken: 61
Back
Top