Breakbeat electro - metro

Jo .. kun je er misschien wat geven .. haha :)

Ik weet eigenlijk niet echt waar ik toe moet sturen ..

Kep wel wat tracks die ik wil opsturen !
 
Ik vind de sound en de timbres erg lekker, alleen het arrangement nog wat fragmentarisch. In de zin van: zo hier is een ideetje, dat is het ideetje afgelopen, en heee, nu komt er weer een ander ideetje. Ik denk dat je track erg vooruit gaat als je deze ideetjes goed aan elkaar kunt lassen (dat lijkt me wel een gepaste term in dit genre).

Groeten en succes, mau
 
heerlijke beats weer, beukt er lekker op los... op zich heeft m'n voorganger wel een beetje gelijk dat het allemaal kleine stukjes is, maar zo begin ik ook altijd.. en vaak blijf ik daar steken jammer genoeg.. maar ik ga ervan uit dat jij het kan verfijnen.. ben benieuwd :okdan:
 
Mooi, lekker en vooral zo doorgaan. :)
 
Origineel geplaatst door fuse
vooral zo doorgaan. :)

stev01.jpg


:D
 
lekker trekkie. alleen dat bitcrush stukkie rond 1.27 vind ik wat minder. verder zou je er een vocal sampletje doorheen kunnen doen. iets dat een beetje catchy is. ik vind die beat erg lekker!

en ja, het bliept weer lekker... daar kan ik alleen maar positief over zijn :D

bliepbliep
 
kicke, dit genre spreekt mij wel aan, alleen het nummer mag wel iets meer opbouw hebben...
 
Bounce-to-the-ounce...dit rocked!

Ik vind het zelf opzich nog wel mee vallen met het fragmentarische. Kans heb je dat met het "aan mekaar lassen" de afwisseling verloren gaat (hoeft niet persé).

Lekker!
 
Jo tof bedankt ...:)

Ga zeker wat van deze track proberen te maken .. dat distorted baslijntje verdient wel meer ..


komt zeker een vervolg ..




:biertje:
 
Back
Top