[HipHop] track preview

Lotuz

quantizise kneusje
Lid sinds
20 april 2002
Berichten
1.819
Na een time-out van zo'n twee jaar ben ik sindskort weer begonnen met muziek maken. Na wat probeerseltjes om weer in "the mood" te komen, is dit de eerste track waar ik weer serieus mee bezig ben. Geen hele track nog, want hij is nog niet af en aangezien ik nu niet meer voor anderen werk, doe ik het lekker op m'n gemakkie, maar je krijgt iig een idee van mijn muziek.

Zie Smif-N-Wessun - Gunn Rap (Lotuz Remix preview) op mijn Soundclick account.
 
Laatst gewijzigd:
Even het Internet afgestruind en wat oude tracks gevonden. :)

Een medley van Mystic Xperienz (drie producties van mij) op de Soundclick account van collega producer Virus, ook uit Spijkenisse: http://www.soundclick.com/bands/songInfo.cfm?bandID=50669&songID=1526298

cd%20mystic.jpg


En nog een volledige track, ook door mij geproduceerd:

010 - Stories Of Slavery (SOS)
 
Het wordt idd weer eens tijd daarvoor, ja. Veel van m'n beats worden op de één of andere manier vrij relaxed. Zal de leeftijd wel zijn.
icon_lol.gif
Daar kreeg ik vroeguh weinig kans toe toen ik nog met Draztik Measurez werkte. 8~
 
ja je hebt zeker skills.. lekkere beats
bv die inspectah remix is lekker maar een stuk rustiger dan t origineel..
dan valt t extra op en mss niet op de goede manier
 
Mijn motto is eigenlijk dat een remix beter moet zijn dan het origineel, anders heeft het niet zoveel zin. Maar omdat ik niet meer met MC's werk en toch nog wel wil horen hoe m'n beats klinken met vocals erop, maak ik van deze remixjes. Het geeft me ook een goed idee op welk niveau ik zit wanneer ik acapella's van amerikaanse MC's gebruik.
 
Het klinkt behoorlijk professioneel. Wel zware rap. Zijn de hooks,scatts jouw eigen stem? Of zijn het van cd's afgeripte scatts?

Wel goed Amerikaans niveau, zaker ja....
 
Alleen de beats zijn van mij. De vocals zijn acapella versies afkomstig van platen en CD's. Mystic Xperienz en SOS komen echter uit R'dam.
 
Lotuz gozer ..


Vette beats .. man , kep het een en andere geluisterd .. lekker///

beetje Roots style oldschool .. aight ..

keep it up !

Mzzl
 
Origineel geplaatst door Mtech

beetje Roots style oldschool .. aight ..

Ik wou dat ik ook de instrumenten kon bespelen zoals die gasten. Misschien wordt het toch maar eens tijd voor keyboardlessen. Maar ja, welke leraar begint meteen met interessante Jazz accoorden en zo? 8~
 
Back
Top