[trance] Pjotr G vs Syntagma - Sagarmantha

Pjotr G

funky lid
Lid sinds
1 november 2001
Berichten
4.580
Locatie
Nieuwkoop
Hee mensen,

Ik heb met John samen een trance trackje gemaakt. We hebben in mijn studio gewerkt, en paar dingen voor de spotters zijn nord lead 2, v-station en vanguard;

[edit] oeps weg met die link [/edit]

Wij zijn eigenlijk wel benieuwd naar wat mensen hierover te melden hebben, dus ik nodig je uit om te luisteren en feedback te geven :D

Groeten PJ
 
Laatst gewijzigd:
klinkt weer goed. Ga zo door!
 
En hier is dan ook meteen maar de remix die ik er van gemaakt heb :)

[edit] weg met die link [/edit]
 
Last edited by a moderator:
:okdan: Ik vind 'm toch wel zeer OK! Vaak betrap ik mezelf erop dat ik in tracks van het forum ga ffw'en, maar deze heb ik gewoon (en met veel genoegen) afgeluisterd. Ook de opbouw zit mijns inziens wel goed.
 
Origineel geplaatst door Syntagma
En hier is dan ook meteen maar de remix die ik er van gemaakt heb :)

[edit] weg met die link [/edit]

Ik kan je link niet openen.....?
 
Last edited by a moderator:
Origineel geplaatst door molecular
Ik kan je link niet openen.....?

Probeer het nog maar eens :)
Hier werkt ie.. maar had hem net gewijzigd idd.
Thanks voor alle comments so far!
 
Die panfluit moet eruit. Die hebben we wel gehoord en ontkracht het nummer

Die tick arpeggio (of hoe je het ook mag noemen) klinkt ook als van een paar jaar terug.

Op zich houd ik er wel van. Mooie track. Wil je er iets meer mee dan zul je andere geluiden moeten gebruiken, aangezien het een track zou kunnen zijn van een paar jaar terug. net te laat dus. Of een verlangen naar vroeger :D

Misschien is een akoestisch gitaartje een idee en schroef de BPM iets naar beneden. Zo wordt het wat meer ambiant, wat nog wel kan.
 
Ik vind die Shakaunai juist een van de mooiste instrumenten ooit...

waar komt ie uit ? Alleen horen we em zo veel ( Ultra beat en Enigma )

verder klinkt alles wel goed vol en dik en toch behoorlijk af. wanneer ik zo snel effe luister.

Waar heb je de reverbjes van ? En het leadje klinkt ook wel gaaf, alleen die moet knallen met een fucking goede melodie-lijn en daar vind ik het lijntje iets te '' mager en underground '' voor das wel jammer.

Maar ja wat betreft het afmixen klinkt ie behoorlijk lekker...

En die reverbjes klinken behoorlijk goed ( bijv. op de shakaunai ) , maar iets zegt me dat het geen hardware-bakkie is ( ? )

De soundkaart klinkt ook wel goed, waar heb je het op afgemixt ?
 
watte fuck :erm:

Het is gewoon een audiopiel met een behringertje; MX 2004 ??????

Nou dat veranderd de zaak !

mijn complimenten voor de dikke sound !!

:okdan:
 
eh nee, tascam M2524, en een E-mu 1820m

reverb, in soft: standaard fruity reverb, in hard: zoom rfx-1000 (+ lexicon delay)

panfluit komt van (een oudere) sample cd
 
Origineel geplaatst door jaccis
watte fuck :erm:

Het is gewoon een audiopiel met een behringertje; MX 2004 ??????

Nou dat veranderd de zaak !

mijn complimenten voor de dikke sound !!

:okdan:

Neej das de mijne idd, het origineel is bij Pjotr gemixt. De remix is wel gewoon bij mij gedaan maar die heb ik nog niet goed afgemixt. Iemand daar nog wat over te zeggen? :)
 
Back
Top