[techtrance] Pjotr G vs Jay Rico - Schulten

Pjotr G

funky lid
Lid sinds
1 november 2001
Berichten
4.580
Locatie
Nieuwkoop
:okdan: niet helemaal de style die ik graag beluister, maar ik moet zeggen dat hij redelijk 'af' klinkt! dit zou absoluut een b-side track kunnen worden.. nogmaals: *thumbs up*
 
Kwalitatief erg goed Pjot! :okdan:
Maar ik hoor je toch liever "Techno" maken! ;)
 
klinkt echt wel goed ! Enkel baslijn is wat rommelig en kick mag volgens mij ook tandje luider. Lead is echt super
 
Vind de kick wat magertjes klinken over oordopjes (kan daar dus ook aanliggen). Hij had van mij wat 'ronder' gemogen. Verder steekt het allemaal weer erg goed inelkaar, vind alleen die leads niet zo mooi, ik vind die sound van de Vanguard helemaal niks!

niet echt mijn ding, maar zeker goed geproduceerd!
 
klinkt wel lekker dit ik vond je vorige tracks wel beter;)
en voor de mensen die zeggen dat de kick harder moet ik heb het in de studio beluisterd klinkt perfect dus ligt denk ik aan jullie luidsprekers of oren natuurlijk:P
 
Ik vind het echt vet neat wat jij maakt. Ik heb nog maar 2 tracks van je gehoord, maartoch. "Slide Past Me" vind ik echt superheerlijk. :halleluja (...goh, ik laat echt goed zien dat ik een overenthousiaste newb ben niet? :erm: )

Greets!
 
Origineel geplaatst door Unregistrated
Ik vind het echt vet neat wat jij maakt. Ik heb nog maar 2 tracks van je gehoord, maartoch. "Slide Past Me" vind ik echt superheerlijk. :halleluja (...goh, ik laat echt goed zien dat ik een overenthousiaste newb ben niet? :erm: )

Greets!

ik zit hier al meer dan twee jaar, en val ook nog steeds onder de term enthousiaste newbe

en eigenlijk he, foert, maar over pjotr's tracks wordt ik ook altijd zo enthousiast. Meestal draai ik ze grijs
op mijn pc tot ik ze door en door beu ben :)

neen, ik hoor die tracks, ook deze, erg graag. Hij klinkt meer trance dan progressive, maar what the hell.
fijn is het, zo fijn dat ik geen structurele commentaar kan leveren... meer van dit!

eneum, Pjotr, is dat veel werk om een pbtje te sturen telkens je een nieuwe track af hebt? :)
 
Origineel geplaatst door cloudman
ik zit hier al meer dan twee jaar, en val ook nog steeds onder de term enthousiaste newbe

en eigenlijk he, foert, maar over pjotr's tracks wordt ik ook altijd zo enthousiast. Meestal draai ik ze grijs
op mijn pc tot ik ze door en door beu ben :)

neen, ik hoor die tracks, ook deze, erg graag. Hij klinkt meer trance dan progressive, maar what the hell.
fijn is het, zo fijn dat ik geen structurele commentaar kan leveren... meer van dit!

eneum, Pjotr, is dat veel werk om een pbtje te sturen telkens je een nieuwe track af hebt? :)
Okay, dan zet ik even uit mijn hoofd dat als je 5 blauwe sterren hebt, je een gevierd artiest bent ;{

Misschien is een newsletter iets; "Pjotr's tracks" :D
 
Origineel geplaatst door Unregistrated
Okay, dan zet ik even uit mijn hoofd dat als je 5 blauwe sterren hebt, je een gevierd artiest bent ;{

Misschien is een newsletter iets; "Pjotr's tracks" :D

goh ja, misschien ben jij een groter talent dan mezelf, dus wie weet :)

newsletter met Pjotr's tracks... klinkt niet slecht eigenlijk!
 
zo goed is ie ook weer niet hoor :p en zo goed is vanguard idd ook niet, moet mezelf meer dwingen die nord te gebruiken in de plaats, toch net iets vetter. Maar tnx voor comments :)


en een nieuwsbrief? :L nahh
 
Origineel geplaatst door cloudman
goh ja, misschien ben jij een groter talent dan mezelf, dus wie weet :)

newsletter met Pjotr's tracks... klinkt niet slecht eigenlijk!
Mmm... Zou kunnen, naja, we zullen zien als ik de blauwe heb. :)

Origineel geplaatst door Pjotr G
zo goed is ie ook weer niet hoor :p en zo goed is vanguard idd ook niet, moet mezelf meer dwingen die nord te gebruiken in de plaats, toch net iets vetter. Maar tnx voor comments :)


en een nieuwsbrief? :L nahh
Graag gedaan! Heb je nog meer van die Slide My Past tracks? :{
 
Nee niet echt, was beetje experiment. Wat niet is kan nog komen! :)
 
aan onze commentaren heb je eigenlijk wel niet veel he?
Maar ja, zo goed ben ik zelf niet om daar heel veel tekortkomingen in te horen,
of er te horen zowiezo.
Ik vind dat je beter klinkt dan sommige commerciele brol, en jij draaiende op een fuif
met je beste tracks, en deels live, op een spetterend festival? waar kan ik tickets kopen? :D
 
Lekkere drive heeft het nummer.

Qua mix/mastering zou ik zeggen dat ik de opmerking kan delen over de kick/bas. En het hoog met die hihats is wat te groezelig. Op zich het het smaak, alleen denk ik dat het wat te schel of teveel overstuurd is en het daardoor net iets te rauw maakt. Die rouwigheid zou ik liever in de kick horen.
 
Ok de kick moet nog wat extra bottom end, daar ben ik inmiddels wel achter.
 
toch bedankt :D
 
Back
Top