[techno] Pjotr G - Red Haze

Pjotr G

funky lid
Lid sinds
1 november 2001
Berichten
4.580
Locatie
Nieuwkoop
Fruity Loops, met wat Tweak Bench plugins
 
Lekker! Grooved smooth weg..hij is wel pittig qua para/duisterheid..ik moet er zeker voor in de stemming zijn. De beats klinken zowizo heerlijk,,..de sounds en dan met name de notes played zijn wat aan de para kant..maar dat is soms wel lekker...qua mix is het echt prima. Niets meer aan doen. Dat heb je dus echt goed onder de knie zo te horen. Lekker open en vol. Goede opbouw..veel sweeps etc..en de altijd overheerlijke 909 ride opzwepers in en out...top notch..
 
Mis nog zeker wel een groovende sublaag. Geen synth bassline, maar gewoon groovend sub in het laag. Daar heb je zeker wel ruimte voor.

Verder klinkt die erg ok ! Wel wat oldskool, maar dat is wel mijn ding. Zeker die zwevende synthjes en die ratelapparaten die voorbij komen vind ik erg ok.

Maar, als ik deze plaat zou draaien tussen mijn andere technoknallers mis ik toch echt een voortstuwende laag als ik de bass erin zou smijten.

succes !
 
klinkt lekker :)

denk idd dat als je een groovy bass lijntje of sub toevoegt dat de track een drive krijgt die t in mijn oren een beetje mist (misschien iets laten ducken op de kick)

verder erg goed :okdan:
 
klinkt lekker :)

denk idd dat als je een groovy bass lijntje of sub toevoegt dat de track een drive krijgt die t in mijn oren een beetje mist (misschien iets laten ducken op de kick)

verder erg goed :okdan:

ja, of flikker over je complete track een LPF en knip daar wat sub uit en plaats die tussen de basedrums.
 
Back
Top