Ok, nu ben ik de lul

zoals je zelf al aan gaf ben je nu de lul, en dat ben je zeker!

nah, wees maar niet bang t valt reuze mee

trackie is niet echt mn ding, maar t klinkt zeker niet slecht, t doet me een beetje denken aan een muziekje dat je vaak hoort bij een samenvatting van voetbal goals en hoogtepunten ofzo

ga vooral zo door :okdan:
 
hee relaxed man, het is maar muziek ;)
heb er even doorheen geskipped, het is nl niet mijn stijl.
dus inhoudelijk kan ik je niet echt verder helpen.

opmerkingen:
die kick staat volgens mij erg zacht.
hoewel de geluiden op zich wel leuk zijn is de algehele sound is niet zo heel erg krachtig.
waar heb je het mee gemaakt?
 
Dat de kick niet erg krachtig is weet ik.
Moet de zooi nog afmixen.
Aangezien ik nog nooit muziek heb gemaakt zijn jullie erg mild voor mij, haha.
De track is gemaakt met de Korg TR synth.
Ik ga er mee verder en post hier mijn "vooruitgang".

Bedankt voor het luisteren.
 
Bij de naam NewStyle.mp3 verwachte ik iets anders te horen (RengDengDengDeng DggggDrrrrr DEng!) :D maar klinkt wel grappig...

Aangezien ik nog nooit muziek heb gemaakt

Nou, dat hoor je er niet aan af ieder geval, dus petje af... ga zo door ;)
 
het is ook niet echt mijn muziek, maar ik probeer toch wat opbouwende kritiek te geven.

het meest markante geluidje dat steeds terugkomt in het stuk is naar mijn oren beroerd gekozen. het is zeer aanwezig en als je daar een ander geluid voor maakt of kiest dan dit... tja, zal dat een heel verschil maken.
verder geldt: gewoon doen waar je zin in hebt, zet hem op!
 
Niet mijn ding, deze man post zijn eerste track, toen ik dat deed had ik nog niet eens mijn ding laat staan dat andere er iets mee hebben, nix vannaan trekken lekker doorgaan klinkt helemaal super.... het kost gewoon jaren om echt je eigen styl te ontwikellen en uberhaupt goed muziek te kunnen maken toch... :halleluja
 
zoals berry stevens altijd zegt: vooral doorgaan!!

de basics van audio zijn niet zo moeilijk het zijn de kleine dingen die jaren kosten, en het zijn de kleine dingen die het em doen! (hiep hoi forum)

maar trek je niets aan van kritiek ik heb ook jaren house gemaakt omdat ik niets anders kon! maar nu doe ik wat ik wil en dat heeft tijd gekost.

maar voor je eerste is ie goed!
 
Origineel geplaatst door plieuw
ik heb ook jaren house gemaakt omdat ik niets anders kon! maar nu doe ik wat ik wil....

house ? ;)
 
Origineel geplaatst door plieuw
zoals berry stevens altijd zegt: vooral doorgaan!!

de basics van audio zijn niet zo moeilijk het zijn de kleine dingen die jaren kosten, en het zijn de kleine dingen die het em doen! (hiep hoi forum)

maar trek je niets aan van kritiek ik heb ook jaren house gemaakt omdat ik niets anders kon! maar nu doe ik wat ik wil en dat heeft tijd gekost.

maar voor je eerste is ie goed!

Ik was ook zeker van plan om er mee door te gaan.
Bedankt voor jullie reacties.:eureka:
 
Back
Top