Interface Gear Xchange

Interface Gear Xchange

  • aangeboden apaaratuur was eerst meer en/of interessanter

    Stemmen: 9 45,0%
  • er is niets veranderd

    Stemmen: 11 55,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20

SpaceAgent202

Sinds 2001
Lid sinds
19 oktober 2001
Berichten
7.755
Locatie
Out there
Wat is ermee gebeurd??!
'Vroeger' vond ik de daar aangeboden zaken veel interesssanter...

Tenminste, dat is mijn bescheiden mening :)
Graag reacties!

8)
 
Onoverzichtelijke puinhoop

Onoverzichtelijke puinhoop

Ik neem de moeite niet meer om te kijken op die site. De advertenties in het blad zelf spit ik graaag door.. maar hetgeen op hun website staat is doodvermoeiend.

Er gaat gewoon niks boven Marktplaats.nl. Nauwelijks reclame (ik was niet zo blij met die StepStone troep) en een overzichtelijke layout waar je meteen kun vinden wat je zoekt.

Jammer dat er geen global search is (zodat je ook die verloren 303 in het hoekje 'rekenmachines' kunt vinden). Maar als (ooit) functioneel software ontwerper weet ik dat dit soort Queries nogal een belasting voor je systeem opleveren... waarschijnlijk dat het daarom ook niet geimplementeerd is. Alhoewel.. met de tegenwoordige tools moet er toch wel iets te doen zijn.
 
De advertenties in het blad zelf vind ik ook nog vaak onoverzichtelijk.

Bovendien staan daarin vaak 3x dezelfde spullen aangeboden.

En je moet echt diep graven om iets interessants te vinden.
 
En die advertenties in het blad zijn helemaal niet meer actueel heb ik het gevoel.
 
Volgens mij plaatsen ze de advertenties van de Gear Xchange in het blad.
Op het moment van uitbrengen zijn die allang achterhaald.
 
Die GearXChange is gewoon een ouwerwets perl scriptje uit het stenen tijdperk.

Als ze het nou PHP maken of een andere DB iets gebruiken dan is het makkelijker zoeken en indelen ook voor die gasten. En m'n kleine neefje van 6 kan ook nog wel zoiets in elkaar pleuren.

M'ja makkelijker gezegd dan gedigidaan. ;)

Ik gebruik gewoon ff Ctrl+F om te vinden wattik zoek. Werkt als een speer.
 
FORM ACTION="/cgi-bin/gastboek.cgi

FORM ACTION="/cgi-bin/gastboek.cgi

Huh? wat?

Ja, volgens mij kieperen ze elke maand die hele gear xchange achterin hun tijdschrift. Ik was 'n keer 'n advertentie vergeten weg te halen, en toen kreeg ik maanden later mensen die 'm in de nieuwste editie hadden zien staan. Op de site scrollen mensen niet door naar helemaal onderaan denk ik. Als je 'n adje tegenkomt die je al gezien hebt nok je.
 
klopt...


De advertenties blijven maximaal twee maanden staan en worden ook (gratis) in Interface geplaatst.
...bla....iets verkocht hebben wat in de lijst staat stuur ons dan een e-mail

naja het zou moeten werken volgens de bedoelingen van de webmaster... vraag me alleen af wie er daadwerkelijk laat weten wanneer zijn of haar spullen verkocht zijn... laatste ad is van 2 november... dat is dan weer wel netjes op zich...
 
Ik vind de DSF markplaats t beste wat er is. Je kunt zelfs vragen stellen. Zonder dat je contact met de persoon hoeft op te nemen.
 
Re: Interface Gear Xchange

Orgineel geplaatst door Roel
Wat is ermee gebeurd??!
'Vroeger' vond ik de daar aangeboden zaken veel interesssanter...

Tenminste, dat is mijn bescheiden mening :)
Graag reacties!

8)
Vroeger in the old days was de interesse
van (vooral analoge) synths niet zo groot en goedkoop.
Nu, in het heden (eigenlijk sinds dat er Midi is)
is de interesse en populariteit van
vooral all-in keyboards en goedkope multi synths
nooit zo groot geweest.
Er werd gekocht en verkocht.en weer gekocht en zo verder.
Al die “goedkope” technologie zie je dan weer terug in de bladen.
Hoe groter HYPE des de groter de SHIT!
 
Hoe kan deze thread (oud) nou in een keer weer in de lijst komen? ?
(niet door mijn post, maar hiervoor)
 
Het is een poll en na een vote staat ie weer bovenaan. :)
 
Kweet niet hoe die was, maar hij is mager, hoewel ik nu wel een motu midi express xt rijker ben voor een zacht prijsje via gear exchange....
 
Re: Onoverzichtelijke puinhoop

Re: Onoverzichtelijke puinhoop

Origineel geplaatst door CraZ
Jammer dat er geen global search is (zodat je ook die verloren 303 in het hoekje 'rekenmachines' kunt vinden). Maar als (ooit) functioneel software ontwerper weet ik dat dit soort Queries nogal een belasting voor je systeem opleveren... waarschijnlijk dat het daarom ook niet geimplementeerd is. Alhoewel.. met de tegenwoordige tools moet er toch wel iets te doen zijn.

Ha ha, er is een hele handige manier! Zo heb ik een Moog Prodigy gevonden tussen de antieke meubels.
 
Re: Re: Onoverzichtelijke puinhoop

Re: Re: Onoverzichtelijke puinhoop

Origineel geplaatst door omiel


Ha ha, er is een hele handige manier! Zo heb ik een Moog Prodigy gevonden tussen de antieke meubels.

Oh? En je gaat ons dan zeker niet vertellen wat die hele handige manier is?
 
Back
Top