Lekker zitten pielen

MadDonna

Juventus nieuwste fan
Lid sinds
8 juni 2006
Berichten
1.029
Locatie
Alkmaar
niet mijn ding...


krijg er het gevoel bij alsof ik supermario zit te spelen :erm:

verder prima gedan hoor 8)
 
Het komt op mij nogal rommelig over, het trompetje? toevallig een GM sound? vind ik helemaal niks, dan speel je volgens mij 2 akkoordjes waarvan er een majeur is en niet klopt met de achtergrond als ik t goed gehoord heb.

De drive die in het nummer zit vind ik wel ok maar doet me op een gegeven moment aan zo'n nummer van Gigi dágostino denken, kan dat?
De solo (gitaar zelf ingespeeld?) vind ik dan wel weer erg lekker
 
Origineel geplaatst door Freezz
Het komt op mij nogal rommelig over, het trompetje? toevallig een GM sound? vind ik helemaal niks, dan speel je volgens mij 2 akkoordjes waarvan er een majeur is en niet klopt met de achtergrond als ik t goed gehoord heb.

De drive die in het nummer zit vind ik wel ok maar doet me op een gegeven moment aan zo'n nummer van Gigi dágostino denken, kan dat?
De solo (gitaar zelf ingespeeld?) vind ik dan wel weer erg lekker

GM soundje? Eehm dat weet ik niet, zou best kunnen, is een sample uit mijn Apple Loops collectie. De solo heb ik 'overgetrokken' dus de sample ingestudeerd en toen ingespeeld in dit nummer.

Ik heb hem iets veranderd.

Poly needs 800 crackers
 
ik vind het nog steeds rommelig :)

Begrijp me goed, er zitten wel leuke dingen in zoals het stukje rond 1:33 is leuk breekt even met de rest.

De achtergrond is gewoon goed, er gebeuren leuke dingen in lekkere drive zoals ik al eerder zei

maar dat trompetje verpest alles een beetje....sorry. Melodie is niet strak, en ik vind hem ook niet interessant eerder vervelend.
(en nee ik probeer je niet af te zeiken!! )

gr F
 
Alle commentaar is gewenst, daar vroeg ik ook om. Zowel positieve als negatieve. Ik ben een relatieve beginneling op het gebied van vol electronische muziek, ik kan alleen maar vooruit komen als ik dit soort dingen van mensen hoor die de moeite nemen om er naar te luisteren. Daarom voor iedereen :biertje: of een :koffie: als je nog moet rijden.
 
Back
Top