Hoe een synth uit fruityloops te samplen

the_pianist

Nieuwkomer
Lid sinds
8 september 2006
Berichten
17
Locatie
België
Hallow,

ff een vraagje:
Bij bv: fruityloops kan je via bv: de 3XOSC of Cytrus of een andere 'virtuele' synth een sound maken. Zou het mogelijk zijn om die sound via een USB kabel of iets anders op een sampler/synthesizer te krijgen, zonder deze synthesizer als MIDI controller in fruity loops te gebruiken. Zou je die sound kunnen samplen en hem dan op de een of andere manier op de synthesizer krijgen?
Als iemand weet of dit kan en hoe dit dan kan, laat het me weten!
 
Origineel geplaatst door Ramoonus
F 1

Zal nog 1 keer op je post reageren Ram. Als je niks toe te voegen hebt hoef je niet altijd zaken als "F1", "UTFS" iof "RTFM"ofzo gaan posten. Iemand stelt gewoon een vraag en heeft dan niet perse de behoefte aan iemand met zulke opmerkingen.

Misschien heeft deze persoon de manual wel gelezen maar begrijpt hij/zij het concept niet helemaal.

Vind het iig erg asociaal standaard zulke reacties te geven. Zeker als je verder niks toe te voegen hebt aan het topic.

Het antwoord van Bombario was overigens het antwoord dat je gaat helpen. Of je moet realtime willen opnemen ivm knoppendraaien.
 
Laatst gewijzigd:
Sluit me helemaal aan bij bovenbuurman.

Toegegeven, ik kom hier maar weinig, lees veel, heb zelf niet zo veel te melden.
Maar de toon die af en toe gezet wordt richting mede forummers ervaar ik als onnodig negatief.

Kan hier een heel verhaal neerzetten over wat ik er van vind, maar wat je vindt moet je bij de politie brengen.

Ik voel me in ieder geval niet geroepen om als een soort van halfgod mensen de grond in te stampen die wellicht
net een paar wankele stapkes gezet hebben op het pad van muziekmaakplezier...

Voel me wel geroepen om jullie te vragen of we ook gewoon normaal dingen aan elkaar kunnen melden (of niet)

Mzlz
 
Origineel geplaatst door Ramoonus
F 1

Zo erg is die opmerking ook weer niet hoor, ik had eerst beter de handleiding moeten lezen, maar het is wel zo dat ik er soms echt niet wijs uit geraak.
 
Origineel geplaatst door the_pianist
Zo erg is die opmerking ook weer niet hoor, ik had eerst beter de handleiding moeten lezen, maar het is wel zo dat ik er soms echt niet wijs uit geraak.

Een Piano is ook veel gebruiksvriendelijker ;)
 
Back
Top