vst downloadlist

Sympho-Metal

Stamgast
Lid sinds
6 februari 2006
Berichten
214
in need of help

in need of help

yo boys?

vraagje he...


wat zijn echt de betere vst's of vsti's voor cubase en FL????

ben zelf niet echt op de hoogte met die dingen...


wie kan me wat aanraden?

arturia moog en modular moog is vet, korg is vet, hypersonic is ok (standaard ofcourse) battery is ook wel cool, albino van papen ofzo :s is ook zeeeeker goed, maar wat nog meer? om echt vette synths mee te spelen op de midi keyboard?
 
Re: in need of help

Re: in need of help

Origineel geplaatst door yunuzzi

wat zijn echt de betere vst's of vsti's voor cubase en FL????

Ik zou zeggen ga eens 2 maand lang elke dag een uurtje met je albino aan het prutsen.
Gewoon lekker presets maken, ik weet vrijwel zeker dat je er meer uit kunt halen dan je gedacht had :W


En over "Cubase en FL", dump gewoon één van die twee.
Het is beter om er eentje goed te kennen dan twee een klein beetje :L
 
Re: in need of help

Re: in need of help

Origineel geplaatst door yunuzzi
yo boys?

vraagje he...


wat zijn echt de betere vst's of vsti's voor cubase en FL????

ben zelf niet echt op de hoogte met die dingen...


wie kan me wat aanraden?

arturia moog en modular moog is vet, korg is vet, hypersonic is ok (standaard ofcourse) battery is ook wel cool, albino van papen ofzo :s is ook zeeeeker goed, maar wat nog meer? om echt vette synths mee te spelen op de midi keyboard?

Een softsampler mist in ieder geval! (HALion, Kontakt en wat is er nog meer?)
 
:eureka: je zou ook eens met synthedit kunnen gaan stoeien... hét programma waar veel freeware mee is gemaakt :)
 
aaaaaaaaaaaaaight!!! :P

aaaaaaaaaaaaaight!!! :P

ouwe, thnx, echt waar

zo te zien weet jij gewoon veel van muziek, en dat is alleen maar goed.
je geeft veel advies, gewoon ZOMAAR, met fokking goede bedoeling, door te denken, he laat die groentjes maar ook n beetje bijleren, dan wordt het hier in dit land nog es wat... en ja PRECIES :) HELEmaal met je eens.


thnx man ik ga zeker dat programma nachecken... je eigen sound maken omdat je het hoort, maar niet kunt brengen met de nodige sounds die je tot je beschikking hebt... hm... vind ik maar gewoon "net niet"...

dus thnx :D



laters


:mega:
 
Origineel geplaatst door proleron
:eureka: je zou ook eens met synthedit kunnen gaan stoeien... hét programma waar veel freeware mee is gemaakt :)

yep synthedit is de shit en makkelijk genoeg. tevens synthmaker is ook de sheit heeft net weer andere functies maar is iets lastiger voor mij.

enkele voorbeelden van goede synthedit plugs:

Drumatic, sts24, cygnus, spookeys, minimoogva.

je kan er ook fx mee maken!!
 
RgcAudio z3ta+ is echt helemaal de shit. :halleluja
 
Re: Re: vst downloadlist

Re: Re: vst downloadlist

Origineel geplaatst door The Dj
zijn deze plug-ins op deze site echte freeware, of demo`s van een paar dagen

Heb je al op de website gekeken?
 
Re: Re: vst downloadlist

Re: Re: vst downloadlist

Origineel geplaatst door The Dj
zijn deze plug-ins op deze site echte freeware, of demo`s van een paar dagen

Op deze site : http://www.vst-archiv.de/index.php?templateid=download zijn de freewares echt gratis.
In het algemeen zijn de freewares op de diverse sites echt gratis, en niet beperkt qua gebruiksduur.

VST's zijn erg verslavend en voor je het weet verzamel je er teveel - als beginnend VST gebruiker - dus probeer je te beperken tot een handje vol :)

(Lukte mij ook niet hoor)
 
Zie Fxpansion voor een fijne eenvoudige gratis monosynth: orca (moet je je wel registreren). Is er nog niet zo heel lang, maar heb hem eerlijk gezegd zelf nog niet geprobeerd.
 
Back
Top