Reverbje nodig?

als daar mensen zijn horen ze wat je erdoor heen stuurt dus?

heb er de eerste keer 55 secs gefreakte kicks doorheen gestuurd, is alleen mislukt bij t renderen omdat ie een paar mili secs over de 60 secs kwam met de 5 secs die extra worden toegevoegd..

maar goed, ik zag dat ze je ip loggen, dus echt ff die duisters klieren met flauwe geluiden zit er niet in, neem toch aan dat je dan zo een ip ban heb :)

btw, wel jammer dat de mp3 128kbit wordt.. reverb zelf klinkt trouwens erg fijn :)
 
Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
als daar mensen zijn horen ze wat je erdoor heen stuurt dus?

heb er de eerste keer 55 secs gefreakte kicks doorheen gestuurd, is alleen mislukt bij t renderen omdat ie een paar mili secs over de 60 secs kwam met de 5 secs die extra worden toegevoegd..

maar goed, ik zag dat ze je ip loggen, dus echt ff die duisters klieren met flauwe geluiden zit er niet in, neem toch aan dat je dan zo een ip ban heb :)


was ook niet mijn bedoeling....vind het een leuk project en zou het niet willen volsmeren met onzin...
 
t is idd een leuk en uniek project.. denk als ze hogere kwaliteiten zouden leveren bij de rendering en een langere sample tijd dat ze er nog best iets commercieels van kunnen maken al is dat in dit soort gevallen meestal niet de bedoeling..

zo te zien kun je ook niet 2x dezelfde file naam processen.. waarschijnlijk blijft de eerdere file nog een tijdje op hun server staan nadat ie gedownload is, en een rename of overwrite script hebben ze kennelijk niet van gehoord ..

mja dan zelf maar weer met de hand t harde werk doen :)
 
Nee, we moeten die klassieke Fawlty Towers-aflevering sturen, waarin Basil Duitse gasten in zijn hotel krijgt. "DON'T mention the war!" :D :D :D
 
Maar begrijp ik het goed dat iedereen hier nu aan het bedenken is hoe ze die jongens zo snel mogelijk over de zeik krijgen zodat ze deze service snel weer opheffen? :confused:
 
Origineel geplaatst door etaoin
Maar begrijp ik het goed dat iedereen hier nu aan het bedenken is hoe ze die jongens zo snel mogelijk over de zeik krijgen zodat ze deze service snel weer opheffen? :confused:


Nou nou...tis maar grapppig bedoeld...Ik moet overigens zeggen dat de Reverb zelf niet echt mijn smaak is...Ik hou meer van blikkerige springs en ranzige rooms....Maar dat is persoonlijk....
 
Origineel geplaatst door etaoin
Maar begrijp ik het goed dat iedereen hier nu aan het bedenken is hoe ze die jongens zo snel mogelijk over de zeik krijgen zodat ze deze service snel weer opheffen? :confused:

offcourse not. tis een aanzet tot een grap die je niet gaat uitvoeren omdat het dan inderdaad wel sneu zal zijn.

Maar dat "dont mention de war" fragment opsturen is natuurlijk opzich erg grappig! :D

Volgens mij is het niet altijd bemant daar hoor. Maar loopt alles op de automaat voor de meeste tijd.
 
Origineel geplaatst door etaoin
Maar begrijp ik het goed dat iedereen hier nu aan het bedenken is hoe ze die jongens zo snel mogelijk over de zeik krijgen zodat ze deze service snel weer opheffen? :confused:

idd grappig bedoeld.. als je ze echt over de zeik wilt krijgen moet je een speech van adolf rond laten galmen daar :P
 
Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
idd grappig bedoeld.. als je ze echt over de zeik wilt krijgen moet je een speech van adolf rond laten galmen daar :P


Nou dat zal geen vrolijke duitsers opleveren...best lulig dat dat volk voor altijd aan die snor vast geketterd zit
 
Origineel geplaatst door Unic
offcourse not. tis een aanzet tot een grap die je niet gaat uitvoeren omdat het dan inderdaad wel sneu zal zijn.

Maar dat "dont mention de war" fragment opsturen is natuurlijk opzich erg grappig! :D

Volgens mij is het niet altijd bemant daar hoor. Maar loopt alles op de automaat voor de meeste tijd.


Lijkt mij inderdaad stug dat er permanent een oostblokmof in die silo zit...hahaha..mischien hebben ze een pool ingehuurd..kan ook
 
Sorry, ik kreeg een beetje de indruk dat veel van de suggesties ook daadwerkelijk ernaartoe gestuurd werden...
 
Origineel geplaatst door elektrovolt
hier ff een beatje er doorheen gejaagd...

Goh. Klinkt goed. Wel mooie verb eigenlijk...
 
halcg7.jpg
 

Attachments

  • hal9000.mp3
    150 KB · Bekeken: 61
Back
Top