IkarugaGeo tracky

Metroid

MarkID
Lid sinds
6 juni 2006
Berichten
543
Locatie
Zwijndrecht
Hee allemaal,
Heb weer een track klaar is niet ieders cup of thea maar wellicht vinden jullie hem wel cool.
Heb geprobeerd een andere track aan te passen maar lukt mij niet komen altijd andere ideeen :)

Verder ben ik erg benieuwd wat jullie ervan vinden als je tips heb schoom niet.

http://home.planet.nl/~fran1288/IkarugaGeo.mp3
http://samusaran.tk
Ohja onwijs goed weekend allemaal.
 
hmm, wat zijn engelse dubs voor japanse films toch altijd cheesy.. is de titel trouwens een referentie naar het legendarisch moeilijke japanse shoot-m-up spel Ikaruga ? damn, dat spel was duivels moeilijk. wel erg vet. manyways, grappige track, beetje cheesy maar opzich best leuk gedaan..
 
Hee EZ,
Yep heb de naam gestolen :D de game is zeker vet speel hem regelmatig haha lastig om ver te komen met 1 credit.
21 inch mon. op ze kant en gaan met die banaan.


Wat betrefd de track hij is redelijk easy niet echt bijzonder maar vind zelf de drum wel aardig.
Thanks voor het luisteren en je feedback altijd leuk.

Heeft iemand nog een mening???
 
:) Metroid wzup

Klinkt lekker hoor ... Uptempo

Nice soundz .... electro*D
weer van die relaxtuh switches..vocal / einde tof

Misschien dat acid riedeltje wat harder zetten ..

Goed bezig

:biertje:
 
Origineel geplaatst door Mtech
:) Metroid wzup

Klinkt lekker hoor ... Uptempo

Nice soundz .... electro*D
weer van die relaxtuh switches..vocal / einde tof

Misschien dat acid riedeltje wat harder zetten ..

Goed bezig

:biertje:

jep harder acid basslinen en harder snaredrummen, zachter hihaten en wat meer dynamiek in die hihat pleuren!

maar master trackie, ben gewoon zo een 303 bliep gast zolang de 4x4 maar niet te duidelijk is.
 
Hee Plieuw thanks voor het luisteren yep moet er zeker het een en ander aan aanpassen maar ik denk dat ik jou muziek keuzes erg kan waarderen. ben zelf helemaal leip van Autechre, phoenecia, Aphex Twin en Brothomstates.

Dankje voor de goede feedback.:)

http://home.planet.nl/~fran1288/Ikarugabomberpiece.mp3

Was ook een projectje beetje rommelig ;-)
 
Laatst gewijzigd:
ik vind 'm wel vet :)
alleen zou je misschien nog wat meer aan de balans kunnen werken. vooral die hihat die aanhoudend 16de noten speelt zou ik een stuk minder nadrukkelijk in de mix zetten. de kick lijkt ook nog niet helemaal juist in de mix te zitten, hij lijkt wat los te staan van de rest en is denkik ook een tikkeltje te hard.
acid dingetje mag inderdaad een stuk harder.
het begin lijkt ook wat zacht te zijn tegenover de rest van de track, ik schrik altijd opeens van het volume op het moment dat de kick erin komt.

over het algemeen zeker wel geen slechte track:) het idee zit zeker goed



heb ook even de bomberpiece geluisterd, dies ook wel cool:) lekker experimentele touch:)
ik vind 'm eigenlijk niet zo rommelig, tenminste toch niet op een manier die niet in de track past :)
balans lijkt hierin trouwens beter in orde:)
 
Hee Pocketzip,

Thanks man voor de uitgebreide review je hebt overigens helemaal gelijk de track zit eigenlijk niet helemaal lekker inzijn velletje had er meer tijd in moeten steken.
DIe ikarigabomerpiece was eigenlijk meer een testje wel grappig dat hij meer klopt haha zozie je maar weer dat ergens veel tijd insteken ook niet altijd de solution is.

Thanks man ga weer snel verder met mijn nieuwe brouwsel.

goed weekend

Greetz

Metroid
 
Back
Top