vocoder, robot en computer voicen

RES

Direct Digital Synthesis
Lid sinds
10 februari 2005
Berichten
830
Synthforum, all systems activated.

Gemaakt met een STspeech.exe progje en echoo o o o o oooooo.
 

Attachments

  • synthforum_all_systems_activated.mp3
    148 KB · Bekeken: 45
das boot :) Weet iemand misschien waar stspeech voor windows te downloaden is?
 
Hier is ie gezipt. Klein progje.

=)

(verwijderd wegens virus)
 
Last edited by a moderator:
Je kan wel leuke dingen ermee uithalen voor in je music.
pitch en echo enzo moet je wel met een ander progje doen of fx processor of sampler.
:D
 

Attachments

  • 123techstspeechsynthesis.mp3
    104,6 KB · Bekeken: 46
En bedankt voor het virus!

Brief Description


Elkern.C is a virus that reaches computers inside a dangerous worm called Klez.I. It spreads via e-mail and only affects Windows 98 and Windows 2000 computers.

It is very easy to become infected by this virus, as it is automatically activated when the e-mail message is viewed through Outlook's Preview Pane. It does this by exploiting a vulnerability in Internet Explorer, which allows e-mail attachments to be automatically run. This vulnerability exploit is known as Exploit/iFrame.

Elkern.C can delete certain files and carries out actions aimed at making certain antivirus programs unusable.


Visible Symptoms

Elkern.C reaches computers in a message with a variable subject. The most common subjects are:

A powful tool
Worm Klez.E immunity
A funny website.
For more information about the message that carries Klez.I, consult the section Means of transmission.

Another symptom of Elkern.C is the disappearance of the permanent protection icon of certain antivirus programs.
 
jeuz, f*ck zit gewoon een virus in de zip... had jouw bericht nog niet gelezen brz. Gelukkig wel mijn virusscan aanstaan.
 
Origineel geplaatst door RES
Hier is ie gezipt. Klein progje.

=)

(verwijderd wegens virus)

:stupid
Zit er dan geen viruscheck op een forum?
Das best link dan.
Moet wel zeggen dat dit progje van een oude cd-r kwam.
Sorry.
 
Hij is wel erg sober wat betreft de mogelijkheden, maar volgens mij is dit het programma wat jullie zoeken:

http://www.nilsschneider.de/temp/stspeech.exe

Opent een dos achtig schermpje waar je de tekst kunt intypen. Klinkt inderdaad wel erg Das Boot achtig. Geinig wel.
Hoogte, tempo etc is niet aan te passen.

Wat dat betreft kun je beter een kijken naar Analogix Say It.
Die vind je op www.analogx.com
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door renepela
Hij is wel erg sober wat betreft de mogelijkheden, maar volgens mij is dit het programma wat jullie zoeken:

http://www.nilsschneider.de/temp/stspeech.exe

Opent een dos achtig schermpje waar je de tekst kunt intypen. Klinkt inderdaad wel erg Das Boot achtig. Geinig wel.
Hoogte, tempo etc is niet aan te passen.

Wat dat betreft kun je beter een kijken naar Analogix Say It.
Die vind je op www.analogx.com

dank je wel! Say It ken ik ook al. Ik wil gewoon wat meer van die proggies hebben :) In win XP zit er trouwens ook standaard een. Ook leuk om een keer te checken.
 
Ik weet niet hoe je linkjes kan plaatsen maar als je op google SPEECH SYNTHESIZER 5.0 intypt vind je er ook 1 die je een tijdje gratis kan gebruiken.
 

Attachments

  • speech1.gif
    speech1.gif
    26,2 KB · Bekeken: 46
Back
Top