Technotrack

Hijsfijn! Wel alleen over laptopspeakers geluisterd, maar ik vond het leuk em te luisteren :okdan:
 
goeie track, kan er verder weinig over opmerken :okdan:

als je wat webspace nodig hebt zodat ook niet-soundclickers hem kunnen downoaden laat je maar wat weten :)
 
!

!

Hallo!

Lekkere vage sound, hou ik wel van. Vind alleen niet echt een hoogtepunt. Wel lekkere track om een avond mee op te bouwen. Ik zal hem eens downloaden en een keer draaien in mijn sets.

Greetz Robin
 
Hele mooie combinatie van geluiden gebruik jij (jullie), en mooie geluiden op zich. Net als bij je vorige track vind ik hem heel appart (en ook mooi dus ;)).

Weer 1 puntje van krietiek: Dat geadem op 3:30 valt er net niet lekker tussen. Gewoon een kwestie van smaak vermoed ik trouwens ;)

Einde is neem ik aan om over te lopen in andere track dat het zo plots stopt.
 
Thnx allemaal!

2 Spdk: Zonde zeg... zit ik urenlang te pielen aan zo'n geile bassline... ;) -gniffel-

2 Pocketzip: Thnx! Maar ik ben al wat aan het regelen bij een goede vriend van me. Dat komt binnenkort in orde.

2 Robin: Leuk! Zou je me kunnen laten weten hoe het publiek er op heeft gereageerd? Da's natuurlijk de grootste uitdaging :)

2 Skies: Ook thnx natuurlijk enneh... it's just me ;) (De sound van) de geluiden vind ik zo'n beetje het allerallerallerbelangrijkste in zo'n track, dus ik vind het urenlang tweaken meestal wel de moeite waard. En dat ademen... jaaaa... die blijft er in hoor! :D
 
Back
Top