Electro: MaxBeta - viewIT

jup, deze krijgt weer een plaatsje op m'n HD tussen de rest van je monomachine tracks :okdan:

leuk trouwens dat je hem (naargelang wat we van je gewoon zijn) zo lang hebt gemaakt:)
hij gaat zeker niet vervelen vind ik:)
 
zoow, jij bent snel :) Je hebt 'm toch wel geluisterd he :D ;) Heb 'm net zelf ook nog eens een keer geluisterd, maar ik ben geloof ik nog niet helemaal tevreden met de mix. Zitten veel 'vieze' geluiden in, waardoor de mix denk ik iets te veel overstuurd klinkt. Misschien morgen met frisse oren nog eens mee gaan stoeien.
 
het mag toch wel wat minder clean klinken:) vind ik meestal één van de grootste charmes van je tracks:)
tenzij je natuurlijk iets anders bedoelt met vieze geluiden in de mix... mijn afluistering is sowieso te slecht om opmerkingen te kunnen maken over iemands mix


en ik was gewoon op het juiste moment op de juiste plaats, vandaar dat ik zo snel kon reageren:)
 
Die Sid geluidjes zijn tof, die beat die dropt op ong 1/3 is ook strak.

Punt van kritiek; ik vind de arpbassline die er vanaf het begin inzit wat overheersend overkomen en al erg snel vervelen, vooral omdat ie statisch is, mischien wat modulatie eroverheen? flanger/phaser/chorus of wat LFO werk ofzo. Of een beetje kloten met decay/release

Die staccatostabs (waarschijnlijk ook van de monomachine) zijn erg leuk
 
dat is een kwestie van smaak, ik hou nl wel van dit soort doorgaanders
 
8) cool ..

Hehe sid styling ... :biertje: .. vind m echt lekkel !
Me like your sound .... dat links rechts gebeuren met je sounds geeft een speciaal effect mee aan de track.. tof
Hij varieerd ook goed .. ook heel anders dan je vorige track .. maar zeker net zo vet !
Ik heb volgens mij 2 tracks van je gehoord .. (Hang hier nog niet zo lang rond )
Je hebt vast nog meer van deze shit:) ... ben erg benieuwd eigenlijk.. misschien kan je me wat meer luistervoer schenken ! :peukie:


Goed bezig !:okdan:
 
ppffff.... komt hier even een batterij energie uit m'n speakers knallen...! Lekker opgefokte bass met rauwe ritmes. De SID geluiden vind ik niet overal even geweldig. En, zoals Septic al zei, de bassline zit er te dik in. Hierdoor komt het ritme er niet lekker uit. En ik mis een beetje een dikke kick.
 
Dank u allen voor het luisteren en het geven van commentaar. Ik heb besloten om dit nummer voorlopig even te laten voor wat het is en de opmerkingen mee te nemen in het maken van m'n volgende track (is onderweg; zal 'm vandaag misschien nog wel kunnen posten). Thanks!

edit: deze track dus :)
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top