#Electro-TracK# Max Beta - c3ll

Hazes

Vind ik leuk
Lid sinds
19 december 2002
Berichten
6.361
Locatie
Arnhem
Weer een electro-trackje gemaakt. Deze is ten opzichte van de vorige tracks iets meer uitgewerkt (en hij heeft laag! ;) )

klikt alhier
 
Weer een dikke Hazes track! Dik ritme en dikke geluiden. Vooral die hoge lead is lekker! Ik vind de track trouwens wel behoorlijk dichtgetikt. Misschien zijn sommige fills en lijntjes wat TE vet, waardoor ze elkaar in de weg gaan zitten. Of misschien dat je dat in de mix nog wat op kan lossen of zo.

Smaakt naar meer!
 
die van jou mag dr ook wezen:D

mooie track

ken je ed banger records uit frankrijk (mr oizo (die ken je zeker), kavinsky, uffie,sebastian)? zoniet : checken!
 
Klinkt vet! Mooie geluiden ook. :dj:

het enige kritiekpuntje dat ik zou kunnen geven is dat het hier en daar wat volgepropt zit, wat kaler zou ik hem nog cooler vinden...
 
Hee man vind m erg relaxed ..

Lekker style :) goed bezig hazes

:okdan: keep them comming !
 
Én met symbals!! ;)

Nou is het ironische dat ik deze weer te braaf vind klinken, tov. je vorige tracks, die waren zo lekker ruw. Die géén bas beviel me ook wel. maar die bekkens zijn fijn hoor! :) Misschien wat distortion erover ofzow..

Probeer eens wat meer te variëren in 1 track?

Desalniettemin vind ik dat je een gave stijl hebt, hoor 8)
 
Thanx voor de comments! Heb 'm vandaag de hele dag op m'n mp3 speler gehad en ik vind 'm zelf idd ook wel wat "dichtgetikt" en "braaf" vind klinken :) Is een beetje een oude val waar ik nog wel eens in wil trappen: des te meer tijd erin zit, des te braver en voller een track wordt bij mij. :D Misschien dat ik er nog wat aan ga schaven. Misschien ook niet :D (leermomenten voor een volgende track zullen we maar zeggen). Bedankt iig voor het luisteren!
 
Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
lekkere mindfucking zeursound! :)

idd

ik krijg een heel apart gevoellll van binnennnn 8~

lekker nummer hoor wordt er alleen een beetje onrustig van
 
Back
Top