Electro track

cool eigenzinnig trackie :)

mis wat bas, maar kan mp3 ook zijn

mis een 2e stuk een beetje.. een extraatje

soms zouden er wat fillins, breaksjekkeltjes in kunnen wat meer uitgewerkt

maak m af en ik wil m graag hebben :)

ach, hij komt nu al in mn mappie :D
 
jeuh! Ik zit in het mappie van fjoesz! :D Bedankt voor je reactie iig.
 
Vet! Idiote geluiden met een gefilpte melodie! Erg gaaf gedaan! Waar heb je die smerige bassline uit gehaald?
Enig verbeterpuntje: de kick mag wat mij betreft veel meer pompen, die is echt wat te licht wat mij betreft. Misschien dat side-chain compressie wat leuks kan doen...8~

Enneh... hij staat ook in mijn mappie! :D
 
alles uit m'n monomachine (dus ook de drums) in 1 keer naar een stereospoor opgenomen. Vandaar dat de drums misschien niet helemaal dik zijn :) De samples die in de drummachine zitten van de mm, zijn vrij beperkt. Misschien de volgende keer op een apart spoortje opnemen.

bedankt voor je reactie en plaatsing in je mappie (altijd een compliment vind ik :) )
 
Ja ik vind em ook lekker.Kick is ok vind ik moet niet altyd sub zijn om lekker te klinken.Doet me nu weeral denken om een monomachine aan te schaffen :) .Lekker
 
idd. een kick hoeft niet altijd veel sublaag te hebben. Ik heb 'm nog eens een paar keer geluisterd en vind de drums eigenlijk wel prima zo (sorry proto ;) ) Kick gaat niet laag maar tikt er wel lekker in imho (maar smaken verschillen nietwaar?)
 
Lekker trackje!

Weirde zangeres erbij die af en toe wat one-liners erdooheen jast en je hebt een puike track

Lekker basje hoor
 
Geflipte melodie.

Qua kick zou ik zelf een dikke vette 909 kick gebruikt hebben.
 
Lekker ranzing man, kheb em echt hard staan:W
 
Back
Top