JP8000 continu midi signaal ? Iemand hier ervaring mee ?

trouwens nu iedereen hier toch met een jp zit heb een vraagje de outputs van de jp8000

ik vondt ze altijd al erg zacht, ik moest de gain flink omhoog gooien op m,n mixer. echt flink omhoog
de ruis viel dan opzich nog wel mee eigenlijk.

maar ik prikte een kabel in de hoofdtelefoon output en hij kwam echt hard oversturend binnen, nou kon ik de gain eindelijk op een normale stand zetten.

zijn mijn outputs niet goed dan ? of heeft iedereen dit met z,n jp of zie ik een globale output volume instelling over het hoofd ?
 
heb het probleem ook met m'n jp8000, bij mij is het de pitch bend die soms blijft steken
als ik 'em dan eens aanraak, zodat ie terug op de 'middenstand' komt, is het probleem opgelost
 
Het probleem met de niet terugkerende pitch bend heb ik ook gehad met m'n JP8000. Nadat een "kenner" alle onderdelen in die hoek uitelkaar genomen had en gereinigd was dat probleem weer over. Misschien komt daar die stroom aan data wel weg :confused:
 
Origineel geplaatst door renema
Het probleem met de niet terugkerende pitch bend heb ik ook gehad met m'n JP8000. Nadat een "kenner" alle onderdelen in die hoek uitelkaar genomen had en gereinigd was dat probleem weer over. Misschien komt daar die stroom aan data wel weg :confused:

ik heb dat weer met een jv30 precies dat , hij ligt al 4 maanden uitmekaar om gereinigd te worden, voornamelijk de druk toetsen een stuk of 40 zo uit m,n hoofd, was er nog niet mee verder gegaan omdat die drukknopjes van die kleine rot dingetjes bleken te zijn die niet 1,2,3 uitmekaar gaan.
 
Back
Top